Rädd för att hamna i helvetet
Jag vill inte ha några kommentarer för de som inte respekterar mig och min relation till Gud och Jesus Kristus. Om det finns någon mer kristen här...så behöver jag din hjälp. Jag har syndat, så otroligt mycket. Som tonåring stal jag saker från andra och affärer...Jag har också som tonåring önskat en av mina föräldrar döda, jag ville det verkligen och det fick han veta också. Vi hatade varandra men med åren då jag blev äldre så blev det någorlunda bättre. Han gick bort för lite mer än ett år sedan pga att hans hjärta stannade. Jag har haft hemska tankar, tankar som jag inte kan göra något åt. Jag har lekt med det ockulta som ledde till det värsta...en demon kom in i min familjs liv (har barn och man). Den gjorde saker som ni inte kan ana, det skulle vara ett skämt för de flesta här. Men det var inte roligt och den är här ännu, men då vi fått mer hjälp av kyrkan så har det blivit bättre. Jag har rökt.. druckit mig full.. gjort en abort (som jag verkligen bett Gud om, att han ska förlåta mig).
Jag har haft sexuella fantasier som ingen ska ha...våldtäkt osv. Men jag har inte det längre.
Jag har gjort så mycket fel och jag är så rädd att jag kommer till helvetet efter allt detta.
Från en kristen till en annan...kommer jag till helvetet?
Jag har varit igenom en massa skit i livet...och jag tänker ibland, efter allt jag varit med om, så borde det vara rättvist för mig att få en plats i himmelen efter allt hemskt. Fast det kanske är själviskt och dumt att tänka så...
Gud välsigne er som läser detta, som sagt, jag vill helst inte ha negativa kommentarer ifrån de som inte respekterar min relation till Gud och Jesus.