• Karin A

Vad ska jag klä ut mig till?

Hjälp hjälp hjälp!!! Ska på maskerad i maj ( så jag har ju lite tid på mig) men vet inte vad jag ska klä ut mig till, funderar på någon kvinnlig kändis men jag vet inte behöver alla tipps som jag kan få! Ide torka!!!

// Karin

• Svar på tråden Vad ska jag klä ut mig till?
  • Iroyg

Tjaa.. Jag klädde ut mig till Poison Ivy från Batman-filmen. Jag vann! Har fortfarande kläderna och peruken kvar ifall jag behöver gå på maskerad igen..

• Karin A

Annakay: hur såg du ut då? (vet inte riktigt hur Poison Ivy ser ut)

• Tess76

Jag har varit på en slags årlig maskerad ett par år i rad, och detta har jag klätt ut mig till:

Cruella de vil (stavas?) - 101 dalmatiner
    En joker
    Spice girls (vi var ett gäng tjejer som var en av varje)
    80-tal (kläder med axelvaddar mm)

Hur mycket tid och pengar vill du lägga ner? Fler förslag:
    Någon ur familjen Flinta

... nä, fantasin tog slut

//Kalla fötter, varmt hjärta.
  • SandraJ

Min kusins man klädde ut sig till en kondom en Black Jack. Svart sopsäck med en toppig hatt uppe och ett cykeldäck nere som ringen. och så hål för ögonen förstås...

• Lola Jämtland

Du kan ju kika här bland alla maskeradkläder o se om du hittar nåt.

www.bodega.se

• Jenny70

Jesus! Vitt lakan, nå´n krans i håret, lite rödfärg i händerna (blodet efter han varit korsfäst)...min kusin var det på en fest vi var på (oxå hade han lite lagom skägg sådär) - shit, så bra han var!!

Eller lilla My i mumintrollen. En så´n där stram knut mitt uppe på huvudet.

Mumie...inlindad i MASSOR med lindor/bandage - hela du!

Man - kostym, skjorta, slips, lite skäggstubb, hatt kanske...

Tomten! (Kan väl va lite kul i maj?)

Cowboy

Hippie

Ha det så kul!! Äääälskar så´na fester!!

• Lady Namárië
    Iroyg skrev 2006-03-14 21:08:17 följande:
    Tjaa.. Jag klädde ut mig till Poison Ivy från Batman-filmen. Jag vann! Har fortfarande kläderna och peruken kvar ifall jag behöver gå på maskerad igen..
    You can't take the sky from me.
  • Lady Namárië

Ursäkta, jag är inte helt smas med min dator idag.

Jag skulle skriva att jag också vunnit en maskeradtävling utklädd till Poison Ivy. Jag sydde en klänning i krosad sammet, matchade med ett par grsliga strumpbyxor från HM:s rea och som kronan på verket slaktade jag en murgröna i plast så att jag fick en girlang som klättrade längs benet och lite löv i håret. Vänt två sekunder, så skall jag se om jag kan rota fram en bild!

• Lady Namárië

OK, här kommer den (med taffligt försök att dölja ansiktet ) en liten stund:

Svar på tråden Vad ska jag klä ut mig till?