Kronisk UVI
Är det någon här som har kronisk UVI och fått/får behandling med Ialuril? Hur funkar de för er hur mår ni?
Berätta gärna era erfarenheter då jag inte hittar något om detta
Är det någon här som har kronisk UVI och fått/får behandling med Ialuril? Hur funkar de för er hur mår ni?
Berätta gärna era erfarenheter då jag inte hittar något om detta
Du menar väl ialuril? Den är väl inte registrerad i Sverige än?
Tar själv Hiprex mot kronisk uvi och den fungerar väldigt bra. Inte haft en enda uvi sedan jag startade för två år sedan med Hiprex.
Du menar väl ialuril? Den är väl inte registrerad i Sverige än?
Tar själv Hiprex mot kronisk uvi och den fungerar väldigt bra. Inte haft en enda uvi sedan jag startade för två år sedan med Hiprex.
Ja precis det är den jag menar, är den inte? Jag har fått tror de är 5 doser nu
Åh men de låter lovande, är det tabletter? Hur mår du av dem, några biverkningar?
Varför anonym helt plötsligt?
Vad jag vet är den knte registrerad ännu, men det innebär inte att man inte kan få den utskrivet av läkare.
Finns både i tabletter och pulver. Sjölv har jag pulver då jag har svårt att svänga tabletter. Jag mår helt fint och har inga biverkningar.
Ja precis det är den jag menar, är den inte? Jag har fått tror de är 5 doser nu
Finns nämligen inte med på fass.se eller läkemedelsverket men det är möjligt att man kan få det på licens. Dock hittar jag enbart reklam på det.
Hej!
Jag får också Ialuril i urinröret. Vilka biverkningar har du fått?
Jag brukar få smärta i urinröret och blödning efter behandlingen. Det känns också som om jag kommer att få en urinvägsinfektion dagen efter behandlingen och vill kissa hela tiden.
Har du känt någon skillnad sedan du började?