• Anonym (Kuken­s ringar­)
    Sat 30 Mar 2019 07:59
    9350 visningar
    29 svar
    29
    9350

    Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland

    En kuk eller penisring, är det något som används ofta, ibland eller inte alls hemma i stugorna.

    Som parallell så kan nämnas att undertecknad börjar närma sig 40 år och potensen upplevs sämre och sämre. Inte att jag inte kan bli hård men jag tappar ståndet snabbare än tidigare. Har det med åldern att göra.

    Jag har experimenterat lite med hårsnoddar och det ger hyfsat resultat. Jag vet inte om det blir bättre av att köpa en ring i latex, stål eller vilken som är bäst.

    Ni med erfarenhet, dela med er till en åldring

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland
  • Anonym (Hjälp­er?)
    Sat 30 Mar 2019 08:42
    #1

    Är det något att ha?

  • Anonym (Kuken­s ringar­) Trådstartaren
    Sat 30 Mar 2019 09:30
    #2
    Anonym (Hjälper?) skrev 2019-03-30 08:42:08 följande:

    Är det något att ha?


    Ja, det är ju det jag undrar med.
  • Anonym (Nykär­)
    Sun 31 Mar 2019 09:06
    #3

    Min man är 50 och har svårt att behålla ståndet, tyvärr.
    En penisring är ett bra hjälpmedel som vi använder ofta.
    Tror inta att det har så mycket med åldern att göra utan andra saker, allmänt strul i livet typ. 

  • Anonym (50 plus)
    Mon 1 Apr 2019 20:35
    #4

    Har ett stort sortiment av olika kukringar, både i metall och olika mjuka material. De bästa och mest effektiva är helt klart "tri cock rings" dvs en runt roten, en runt pungen och en runt skaftet. Viktigt med rätt storlek så att den ger effekt utan att "strypa" den lille rackaren.

    Lycka till!

  • Anonym (Kärle­k)
    Tue 2 Apr 2019 04:31
    #5

    Min kille använde en trasig kondom som kukribg i början. Det behövs inte längre tack vare mycket stöttning o kärlek

  • Anonym (Känns hur?)
    Tue 2 Apr 2019 05:04
    #6
    Anonym (50 plus) skrev 2019-04-01 20:35:41 följande:

    Har ett stort sortiment av olika kukringar, både i metall och olika mjuka material. De bästa och mest effektiva är helt klart "tri cock rings" dvs en runt roten, en runt pungen och en runt skaftet. Viktigt med rätt storlek så att den ger effekt utan att "strypa" den lille rackaren.

    Lycka till!


    Tycker din partner om denna "tri cock" , tänker på den på skaftet, måste ju kännas vid penetrering?
  • Anonym (dalet­)
    Tue 2 Apr 2019 12:03
    #7

    En slangklämma fungerar bra.

  • Anonym (ring of fire)
    Tue 2 Apr 2019 12:35
    #8

    behövs inte för att "stadga upp" då ståndet är fint som det är, men blir än ståndaktigare och ådrigare med en passande ring...min partner verkar gilla det ibland :)...sist blev det nog för mycket då partnern kom av sig, så det gäller ju att hitta en bra balans. Tycker själv som man att det är en kul grej lite då och då.

  • Anonym (50 plus)
    Tue 2 Apr 2019 19:21
    #9
    Anonym (Känns hur?) skrev 2019-04-02 05:04:20 följande:

    Tycker din partner om denna "tri cock" , tänker på den på skaftet, måste ju kännas vid penetrering?


    Hon gillar den absolut! Den känns inte vid penetrering eftersom den sitter långt ner mot roten och alltså inte kommer in i fittan eller analen. Men kuken blir hårdare och jag får ordentligt framträdande ådringar vilket uppskattas.
  • Anonym (Vid onani)
    Tue 2 Apr 2019 19:32
    #10

    Är upp i åldern jag med, vid sex behöver jag inte den. (Min flickvän är 25 vilket jag tror ger en jäkla effekt på erektionen, så jag kanske skulle uttrycka mig som att jag vet inte om den skulle behövas vid sex?) men vid onani blir det att runka halvslak eller inte runka alls, så där kanske den hade behövts.

Svar på tråden Kukring - ett måste eller kul hjälpmedel ibland