• 50shadesofme

    Känner mig desperat

    Hej, jag har varit i ett seriöst förhållande i 10 år.

    Jag är en man i 30 årsåldern, ser bra ut och är social och utåtriktad med hyffsad bra kropp. Min tjej är mer tystlåten och lugn. Vi har ett barn.

    Jag är en fantasifull person som har ett stort behov av samlag och det blir tröttsamt när det enbart är jag som ska ta initiativ till sex i vårt förhållande. Hon kallar mig snygging osv men inte mer än så. Jag blir inte lika tänd när min partner inte har lika mycket sexlust som mig.

    Min desperathet har fått mig att ge mig på Tinder och söka närhet och kärlek på andra håll och det är flera som visat intresse. Jag vet att det är fel men samtidigt klarar jag inte av ett sexfritt liv. Någon som kan känna igen sig?

  • Svar på tråden Känner mig desperat
  • Anonym (Jojo)

    Jo?rå, föreslår dock att du tar ett redigt snack med henne, om du redan är halvägs att söka en affär så har du inget att förlora.

    Sätt dig ner med penna och papper, skriv ner exakta tankar, och tillåt inga omvägar/avvägar i konersationen, håll till ämnet och tvinga henne till det också, kan det inte lösas, gå skillda vägar.

Svar på tråden Känner mig desperat