• Smothie

Nån mer som längtar till Babyboom på TV4plus börjar?

Här har ni en, kommer se vart enda avsnitt *skrattar*

--------------------------------------------------------------
    Info från TV 4 Plus hemsida:

Babyboom är ett nytt livsstilsmagasin som sänds i höst i TV4 Plus. Fotomodellen och tvåbarnsmamman Emma Sjöberg Wiklund är programledare och guidar tittarna genom glädjeruset, stressen och det allvar som det faktiskt innebär att vara förälder.

Babyboom vänder sig i första hand till föräldrar med små barn och tar upp aktuella och vanliga vardagsfrågeställningar om exempelvis hur man gör för att lyckas med att bli en bra förälder, hur man planerar en semester med en sexmånadersbaby och hur man får tiden och kärleken att räcka till för både barnen och partnern.

Emma Sjöberg Wiklund som själv har erfarenhet på området guidar tittarna genom prestations- och erotikångest och tipsar om allt från snygga mammakläder och barnkammarinredning.

- Det är roligt att få göra ett program som jag själv har saknat om hur det är att vara småbarnsförälder, och om de frågor och funderingar som man har som nybliven förälder, säger Emma Sjöberg Wiklund.

Programmet riktar sig mot alla som svävar omkring i ett glädjerus över ett nyvunnet föräldraskap. Men kommer också att hjälpa till i stressen och ansvaret som har börjat gnaga på fritid, framtidsdrömmar och sexliv.

• Svar på tråden Nån mer som längtar till Babyboom på TV4plus börjar?
  • Villes mamma

Vi ser inte det hos oss... *gråter som en flodhäst*

• Jossan

det verkar ju bra.. och i höst borde tom jag vara småbarnsförälder...

kram Jossan v 40+0

• Gith

Ser med spänning fram emot hösten. Är det nån som vet när det börjar?

• desi

puff puff .. vill oxå veta när d börjar..

• Alvi

Börjar på måndag klockan 20.00
    Eller iallfall NÅN måndag....

• corinne1

en till som längtar!kulit

• AmandaPitkänen

det börjar idag kl. 20:00 på tv4+

• apsu

typiskt. jag har sett fram emot det programmet sen de började göra reklam för det.
    och nu när det äntligen börjar så har hfab tagit bort tv4+ från gratiskanalerna

• trippi

Hoppas att de e bra... så man inte har förhöga förväntningar...

• Duva

Tror att programet komme att vara bra, så jag sitter som klistrad i kväll framför tv:n
    Charlotte Perelli skulle ju vara med, gillar henne som bara den

• Glad i hågen

Synd att det är Emma Sjöberg som är programledare bara. Nu har hon kanske mognat lite, men för några år sen hade hon nåt annat program där hon var hur fjantig som helst och urkass som intervjuare och programledare. Men, jag ska ge henne en ärlig chans. Idén verkar ju bra.

• Lejra

jag skulle åxå vilja se det programmet... men tyvärr har inte jag Tv4+....

Svar på tråden Nån mer som längtar till Babyboom på TV4plus börjar?