• Sun 31 Mar 2019 15:31
    403 visningar
    11 svar
    11
    403

    Hurdan tror du personen som är ovanför dig är som person?

    Den här tråden går alltså ut på att man ska beskriva så noggrant som möjligt hur man tror den personen som är ovanför dig är som person, både på insidan och utsidan. 
    Vad har du fått för intryck av personen från forumet? 

    Det har funnits en sådan här tråd tidigare, men den är jättegammal, så därför gör jag en ny. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-03-31 18:15
    Nu ska alltså någon beskriva mig.

  • Svar på tråden Hurdan tror du personen som är ovanför dig är som person?
  • Tue 2 Apr 2019 21:04
    #1

    Ok Ditt namn anspeglar på en mystisk sida.

    Du älskar böcker men hinner inte riktigt med.

    *petar mig i näsan*

  • KurtKo­ben
    Tue 9 Apr 2019 15:18
    #2
    GustavViolin skrev 2019-04-02 21:04:44 följande:

    Ok Ditt namn anspeglar på en mystisk sida.

    Du älskar böcker men hinner inte riktigt med.

    *petar mig i näsan*


    Avlägsen släkting till Fridolin, fast en aning nördigare. Ganska säker ett lika barnsligt ansikte som Fridolin, fast mer som Tintin. Jag tänker mig, annars en stil och sätt som Stig Helmer. Skulle inte förvåna mig om du har flygfobi också och brukar köra med "Jag kan flyga, jag kan flyga, jag är inte rädd" precis som Stig Helmer. 
  • Thu 2 May 2019 19:05
    #3

    Du är rolig, och anser också dig själv som det. Du är över 40 år, har familj och barn och gillar äldre rock. Jag tror att du är en man.

  • Thu 2 May 2019 19:06
    #4

    Och du gillar glass men inte godis. Och vin!

  • Sat 4 May 2019 13:43
    #5

    Du är glad och positiv, ung och lekfull.

  • Sat 4 May 2019 15:53
    #6

    Du är nog relativt ung men ganska allvarsam, dock har du en roligare sida och mer avslappnad sida! Gillar kanske att gå ut och ha kul med vänner

  • pendla­re
    Sat 4 May 2019 17:37
    #7

    Du är nöjd med livet, kanske mer nöjd än någonsin. Du är duktig på att planera och leda en grupp mot utsatta mål.

  • Bertra­m
    Sat 4 May 2019 19:36
    #8

    Du jobbar på kontor, ganska högst uppsatt, har 2-3 barn, gift. Driftig

  • Sat 4 May 2019 20:34
    #9

    Du är en adrenalin-junkie, ständigt på jakt efter nya kickar. För att finansiera ditt vilda leverne säsongsarbetar du på olika riskfyllda men välbetalda jobb utomlands. Du bor i ett kollektiv där du är tuppen i hönshuset. Ingen kvinna är orörd av dig där. Du klär dig gärna i kilt och hyser en hemlig längtan efter att lära dig spela klarinett.

  • Bertra­m
    Sun 5 May 2019 10:19
    #10
    Aikido skrev 2019-05-04 20:34:04 följande:

    Du är en adrenalin-junkie, ständigt på jakt efter nya kickar. För att finansiera ditt vilda leverne säsongsarbetar du på olika riskfyllda men välbetalda jobb utomlands. Du bor i ett kollektiv där du är tuppen i hönshuset. Ingen kvinna är orörd av dig där. Du klär dig gärna i kilt och hyser en hemlig längtan efter att lära dig spela klarinett.


    Haha, helt tvärtom typ :P
  • LivetP­åJorde­n
    Mon 6 May 2019 11:41
    #11

    Du jillar Aikido(ovious) som namnet implajar, har även tendeser mot bokstavsdiagnos mer ordagrant du är något av kontrollfreak, iaf nördTungan ute Du ser digsjälv som en jälte därav anledningen ti att du började me kampsport för att "ifall stunden kallar" Rädda en mö i faraGlad du är 'ejentlien'(inte på papper(kanske)) jupt olycklig precis som alla andra på denna jorden dock har lr vill du inte föstå att d e på d sättet utan fotsätter leva me illusionen att "du en da'" ska bi lycklig och som "alla andra"Solig Godjärtad men något dum me tron av att d e polisen som e godheten i samhället ist fö att c "dom som jör fel" som fotfolk precis som dig och att d e aktoriteten som e problemet.
    Men med tid kommer mognad och du kommer iaf förändras något åt d bättre innen du 'stämplar ur' om d ändockk ba e en så liten grej som att lägga ner röstkortet sista året i livet lr så. Men d kommer va mer av anledningen att du "skiter i" mer än att du faktist slutat tro på politikenGlad bitter men dumsmartFlört du kommer ha ett jenomsnittlit liv precis som alla andra på denna planeten men ja vet inte om du har lr kommer få nåra barn, dels fö att du e "lite udda"{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Hurdan tror du personen som är ovanför dig är som person?