• älskamigmucho

blir jag lurad?

Hej igen, har träffat ett par via familjeliv. Har sett foton på dem o de bor nära mig, 15 min med bil. Hon är 45 han 50 ungefär o de låter härliga. Nu är det så att han har bett mig visa honom lite extra när hon inte varit med etc. Han sa för ett par dar sen att de ville ses. Jag sa ja o han hämtade upp mig själv. Hon va hemma sa han. Han stannade o bad mig om en massa olika saker typ munknull, klä av mig allt etc. Han var så kåt på mig o sa att hon ville han skulle testa mig etc... han fick ta för sig av min kropp o det var skönt... jag fråga efter henne m han vill att jag ska möta honom ett par gånger till innan. Senast innan i kväll. Han sa hon ville ha sex med mig snart m att han först skulle få knulla mig utan skydd i alla mina hål etc. Även detta i hans bil. Han har nu knullat mig typ 8 ggr utan henne o bär de skriver tillsammans är det som att han o jag inte setts.... är han bara ute efter att få knulla mig som han vill i sin bil en halvtimme då o då o hon vet inte alls? Känns som han gör det han inte får m henne m mig.... kommer jag få dem båda? Ska jag fortsätta låta honom knulla mig utan henne? Är jag playad? Han säger tex att hon vill att jag ska göra olika saker m mig själv o honom.... är jag blåst?

• Svar på tråden blir jag lurad?
  • Anonym (Märkligt)

Har du bara skrivit med dom, inte skypat eller något, så du verkligen vet att det är henne du pratar med? Märkligt också att han då låter som om du och han aldrig träffats..

Ja, utifrån det du skrivit, så tror jag inte han har för avsikt att låta dig få träffa hans partner.

• Anonym (anonymplayer)

Ja du blir blåst. Han knullar dig och hon anar inget. Låter du honom verkligen knulla dig oskyddat hur han vill? Ja han har inget o klaga på. En riktig hora att knulla med när frun inte kan ge han. Såna som du borde fan få smaka på o känna hur det är att vara den andra kvinnan som inte anar att mannen är o knullar horor var natt

• älskamigmucho

Lugna dig. Skrev för jag undrar.... behlver inte va så bitter bara för jag har sex m en man som säger att hans fru vill ha sin första trekant med mig o honom. Hon vill bara att han gör en del grejer med mig först

• Anonym (Kim)

Eftersom han låtsas som att det aldrig har hänt (att ni har träffats själv flera gånger) så vet såklart inte hon om det, troligen så är det därför inget som hon skulle var okej med!
    Så, ja, självklart utnyttjar han situationen med att ha en villig tjej som han får sätta på i bilen utan fruns vetskap!
    Det du behöver fråga dig är om du själv är okej med detta?

• Anonym (Tyvärr)

Jag tycker det låter som att du blivit lurad, tyvärr. Avsikten var säkert en trekant från början, men sen har väl hon dragit sig ur och han fortsatte vara sugen på dig.

Hur gammal är du? Jag och min man letar efter en kvinna att ha trekant med...

• Nickenamn01

Om han nu blåser dig, njuter du av att träffa honom ändå eller faller hela vitsen med att ses?

• Tom Araya
    älskamigmucho skrev 2019-04-01 02:26:44 följande:

Hej igen, har träffat ett par via familjeliv. Har sett foton på dem o de bor nära mig, 15 min med bil. Hon är 45 han 50 ungefär o de låter härliga. Nu är det så att han har bett mig visa honom lite extra när hon inte varit med etc. Han sa för ett par dar sen att de ville ses. Jag sa ja o han hämtade upp mig själv. Hon va hemma sa han. Han stannade o bad mig om en massa olika saker typ munknull, klä av mig allt etc. Han var så kåt på mig o sa att hon ville han skulle testa mig etc... han fick ta för sig av min kropp o det var skönt... jag fråga efter henne m han vill att jag ska möta honom ett par gånger till innan. Senast innan i kväll. Han sa hon ville ha sex med mig snart m att han först skulle få knulla mig utan skydd i alla mina hål etc. Även detta i hans bil. Han har nu knullat mig typ 8 ggr utan henne o bär de skriver tillsammans är det som att han o jag inte setts.... är han bara ute efter att få knulla mig som han vill i sin bil en halvtimme då o då o hon vet inte alls? Känns som han gör det han inte får m henne m mig.... kommer jag få dem båda? Ska jag fortsätta låta honom knulla mig utan henne? Är jag playad? Han säger tex att hon vill att jag ska göra olika saker m mig själv o honom.... är jag blåst?

Ja, du är blåst!

Varför är du så godtrogen?

Om du verkligen ville göra allt det där så hade du antagligen kunnat få det ändå, men efter att han/de visat att de verkligen finns som ett par.

Jag ser på sexkontaktsajter att många tjejer/kvinnor som söker par anger att de endast kommunicerar med kvinnan i paret, just för att inte bli blåst och för att inte heller mannen ska kunna hitta på själv vad hans flickvän/fru verkligen vill.
    Det är antagligen det enda rätta att göra när man nätdejar par.
  • Anonym (WTF!!!)

Alltså, är den här tråden på riktigt eller är den bara kåta Gunnars fantasier?
    Vilken 27-åring låter sig knullas i bilar av en 50-årig gubbe?

• Anonym (tragiskt men sant)
    Anonym (WTF!!!) skrev 2019-04-01 16:43:25 följande:

Alltså, är den här tråden på riktigt eller är den bara kåta Gunnars fantasier?

Vilken 27-åring låter sig knullas i bilar av en 50-årig gubbe?

Tycker TS nick säger det mesta. Har också läst flertal trådar med samma nick och personen i fråga behöver skaffa sig självkänsla, självförtroende och lära sig hur man bekräftar sig själv istället för att ständigt söka bekräftelse från andra genom att sära på benen.
Svar på tråden blir jag lurad?