blir jag lurad?
Hej igen, har träffat ett par via familjeliv. Har sett foton på dem o de bor nära mig, 15 min med bil. Hon är 45 han 50 ungefär o de låter härliga. Nu är det så att han har bett mig visa honom lite extra när hon inte varit med etc. Han sa för ett par dar sen att de ville ses. Jag sa ja o han hämtade upp mig själv. Hon va hemma sa han. Han stannade o bad mig om en massa olika saker typ munknull, klä av mig allt etc. Han var så kåt på mig o sa att hon ville han skulle testa mig etc... han fick ta för sig av min kropp o det var skönt... jag fråga efter henne m han vill att jag ska möta honom ett par gånger till innan. Senast innan i kväll. Han sa hon ville ha sex med mig snart m att han först skulle få knulla mig utan skydd i alla mina hål etc. Även detta i hans bil. Han har nu knullat mig typ 8 ggr utan henne o bär de skriver tillsammans är det som att han o jag inte setts.... är han bara ute efter att få knulla mig som han vill i sin bil en halvtimme då o då o hon vet inte alls? Känns som han gör det han inte får m henne m mig.... kommer jag få dem båda? Ska jag fortsätta låta honom knulla mig utan henne? Är jag playad? Han säger tex att hon vill att jag ska göra olika saker m mig själv o honom.... är jag blåst?