Anonym (lockbete) skrev 2019-04-02 02:17:36 följande:
Håller med dig helt i att kvinnor överlag är dåliga på att ge män komplimanger för ytliga saker. För egen del har det att göra med att jag inte vill framstå som desperat och inte vill aktivera något som jag inte har lust att följa upp. Män blir så pushiga och på fort man gett dem minsta komplimang. Därför håller jag igen även om jag ser många vackra killar som får igång mina fantasier.
Du verkar ha tagit ditt beroende och läggning längre än jag. Förstår att 2000 viewers kan skapa mersmak och en orealistisk bild av dig själv och din attraktionskraft. Att vara föremål för andras fantasier och drömmar är väldigt beroendeframkallande och något som stjärnor och kända människor måste råka ut för hela tiden?! Men hur funkar du med relationer och sex? Träffar du kvinnor och kan dig vara dig själv, känna åtrå till andra osv? Jag har ju inte så hög sexdrift utan min sån lust får jag ur mig via bekräftelsen och exponeringen.
Jag får en del kontakt med väldigt narcissistiska killar som vill ligga och känner igen sig i mig. Det blir ett maktspel som kan vara kul. Nån enstaka gång har jag gått hela vägen med någon som varit extremt attraktiv men det har bara blivit tomt och en besvikelse mestadels.Ingen av oss har kunnat leva upp till bilden vi gett. Jag har inte så extrema bilder på kroppen och ingen speciell kropp alls. Men jag använder vinklar och kläder och har en utstrålning som många attraheras av. Och som du säger är killar lätta att tillfredsställa och locka.
Har du bara vänt dig till kvinnor eller har du visat dig i gaykretsar också? Tror den marknaden är helt annorlunda och mera tacksam
Vill inte dela med mig av min identitet och bilder här av olika skäl.
Jag har alltid mest bara tackat för den fina komplimangen, oavsätt om det är en kille eller tjej som kommenterar, men det är ju alltid roligare att få komplimanger från kvinnor. Jag kan förstå att många killar tar det som en invit om du lämnar en komplimang eller svarar. Men i ett sådant läge är det ju egentligen bara att blockera/ignorera?
Jag har alltid haft ganska hög sexdrift, men min dåliga självkänsla har hämmat mig när det kommer till verkliga relationer. Sen har jag aldrig velat vara som så många andra killar, dvs grisig och pushig, trots att det verkar vara den taktik som fungerar bäst bland kvinnor, i varje fall i tillfälliga relationer. Var både okysst och oskuld fram till typ 19-20 års ålder. Utöver det har jag haft 2 kortare förhållanden, som jag egentligen bara haft för att få lite närhet, och det jag är i just nu som varat i 2,5 år (första gången jag haft känslor). Jag är idag 28 år gammal och har totalt haft sex med 5 tjejer, så det är inget jag direkt skryter om.
Hade jag varit lika attraktiv, fast kvinna, hade jag förmodligen haft fler sexpartners än jag kunnat räkna till.
Nu var jag inte ute efter din profil, utan var mer nyfiken på vilka sidor du hänger på, för mitt eget egos skull! ;)