• Mickan 81

Hjälp mig att hitta PIPPI kläder till pojken!!!

Jag har sett på Tradera ett par jätte söta sparkbyxor med herr nilsson (apan, ni vet) även body har jag sett. MEN i fel stl!!!
    Jag VILL ha herr nilsson kläder till Liam!!!

Jag vill, jag vill, jag vill!!!! *tjurig*

Men jag vet inte vart man kan hitta det??? Kan ni hjälpa mig???

• Svar på tråden Hjälp mig att hitta PIPPI kläder till pojken!!!
  • sheeba

Vet att åhlens har haft pippikläder.

• snillis

Säger som Sheeba - Åhlens

• Mickan 81

ja jag har oxå sett på Åhlens men då bara tjej kläder, inge pippi med herr nilsson tille n kille....

• Ekorrfamiljen

Kan han inte ha med Pippi på då? Det är ju jättefina färger.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Sandee Li

Pippi kläderna på åhlens är jättefina (lite dyra dock) och går självklart att ha både på killar och tjejer! Lite intresserad..varför och hur kan du tycka dig se att pippikläderna är "tjej-kläder"?

• Mickan 81

Tycker nog att det är "tjejkläder" mest pga att de hnger på "tjej"sidan... å sen så är allt rött och på vissa är det ju lite volang mm...
    inte för att Liam inte skulle kunna ha röda kläder,(tror han skulle vara jättefin i det) men dom känns lite "tjejiga".
    Men hittar jag inge pippi kläder med Herr Nilsson på så får jag väl köpa med Pippi då....

• MissSeger

guppi har också pojkkläder med pippi motiv. kolla där,

• Mickan 81

hmm har för mig att guppi har slagit igen sin butik här... ( eller så har de baar flyttat sina lokaler... Men det är värt att kollas upp!)

• mikalala

När de hade vinterrean på vårt Åhlens (i februari, umeå) reade de ut massor av klänningar och kjolar med pippi på när någon frågade varför sa de att det var för att de skulle göra plats för "killkollektionen" med pippikläder och att den skulle komma i vår så det bör ju komma mer snart...

• Mickan 81

oooiiii!!! En killkollektion!!!
    ska springa in på Åhlens på fredag och kolla upp det!!!

• Stora

Åhlens hade iallafall förra våren marinblå velourkläder med Pippi. Jättefina byxor o jacka mm. Jag har sett dem på killar så det kan inte vara tjejkläder.

• sofia23

guppi har lite andra pippi kläder oxå

• libero

var på Åhlens häromdagen och då hade de blåa joggingbyxor+ tröja till. Jag tror att de var meningen att det skulle vara till pojkar. Iallafall så skulle jag inte sätta på de kläderna på min tjej. Tyckte priset var ganska så högt bara. 179 kr för byxorna tror jag att det var.

• MissSeger

Var på Guppi här i stan, de hade en del mörkblåa pippi kläder med apan motiv. De hade dessutom halva priset så en body kostade 70 kronor.

Svar på tråden Hjälp mig att hitta PIPPI kläder till pojken!!!