Facesitting
Brukar ni ägna er åt facesitting som en del i förspelet? Vad tycker ni tjejer om det?
Jag själv tänder något oerhört på att tjejen får bestämma tryck etc..
Brukar ni ägna er åt facesitting som en del i förspelet? Vad tycker ni tjejer om det?
Det händer ganska ofta, hon vet va jag blir kåt av och hon gillar det med.
Jag har nog alltid gillat att bli slickad men först i mitt nuvarande förhållande har jag ansiktsknullat- älskar det!!! Han också...
Härligt när man är på det humöret. Älskar att sitta gränsen över min man och gnida in hela hans ansikte med min fittsaft. Blir extra hett när jag blir dominant och bestämmer hur han ska slicka. När han börjar rövknulla mig med tungan är jag i 7e himmelen!!! Testa!
Men gush det är bland det bästa som finns! Speciellt när man verkligen känner sig ett med sin partner.
Mm fast här är det kvinnan som är underst. Som måste slicka och sticka in tungan samtidigt som hon kämpar för att få luft. Kinky!
Hade älskat om hon tog initiativ till att sitta på mitt ansikte och kräva behandling. Tyvärr har det bara skett en gång.
Men just let her sit then... Så länge det känns okej för båda så go for it... För henne till dig om hon inte törs ta steget då!