Vill köpa en bra present till två personer
Hej!
Vad kan vara en bra present. Ena är en kvinna och den andre är en man. Mannen har tidigare jobbat som polis, den andre vet jag inte riktigt vad jag kan köpa. Jag tänkte köpa någonting som symboliserar POLIS eller någonting men har inte funnit någonting.
Kvinnan tänkte jag köpa en hjärtsten där det kunde stå någonting om ''Världens bästa mamma''. Hon är ensamstående mamma och tänkte att det vore en bra present att bli påmind om att man gör jobbet som förälder väldigt bra. Men det kanske kommer bara bli fel om presenten kommer ifrån mig. Så då vet jag ingenting. Jag fick tips om plastväxt men det kändes som om att det kunde bli tråkig som present. Jag vet ingenting vad jag skall köpa.
Present där det symboliserar POLIS var också väldigt svårt.Tänkte köpa någonting där Polisensstatsvapen/symbol syns, men det finns tydligen inte och köpa någonstans. Modell polisbil tyckte jag var en annan bra present, men de ser ut som leksaker de jag har hittat och då struntade jag i det.
Så jag har med andra ord ingenting att ge, men jag vill gärna ge present.
Vad kan vara bra att köpa?
Det där med stenhjärta ''Världens bästa mamma'' är kanske lite väl personligt, kanske? Jag tyckte i min sits att det vore kul att få en sådan present om jag var ensamstående far.
Jag är en man.
Jag tackar för tips!
Tack på förhand!