• Anonym (Bamsestort)

Älskar xxl och "för stort" SizeQueen

Hej lite nyfiken hur många de är mer en jag som älskar att ha sex när det är "för mycket".  Tjejer och killar.  Stora kukar, Pumpade kukar, Sleeves, Stora Dildos, Straps o Pluggar.  med mer

Jag själv blir jätte kåt och exalterad av tanken att det blir för mycket. När de ska liggas ska de finnas stora saker inblandat o det ska stretchas ordentligt. 

Vad gillar ni?   och Vad använder ni?   Och på Vilket/Vilka sätt.

Är vi många som gillar att tänja på gränserna o inte alltid nöjer sig med ca 14cm och 11 i omkrets liksom utan gärna ser saker i storlek med en 25cl redbull eller varför inte en 50cl burk 

Brukar ni sexa till det ibland i sängen?  Eller söker ni er till människor som delar samma intresse?  Eller är naturligt välutrustade?  

• Svar på tråden Älskar xxl och "för stort" SizeQueen
  • Milissis

Jag tänder på stora och har alltid gjort. Min nuvarande e dock lite för stor för mig men att se och känna honom e väldigt upphetsande.

• Anonym (xl)

Min gf älskar stort. Djupt å stort. Men endå beroende på dagar, kanske beroende på ägglossning osv...? Men likväl så, hårt och djupt. Leksaker, sleeve, leksaker + äkta whatever... :)

• Anonym (Erenfa)

Jag upplever att det är väldigt vanligt att kvinnor uppskattar stora. Iaf bland äldre kvinnor. Visst att många blir lite spända men de flesta är ändå entusiastiska och ser det som nåt spännande som de vill prova. Sen är det inte lika vanligt att de gillar "för" mycket vad jag vet. För mycket är i min värld när det gör ont och gör det för ont så slutar man. Jag har haft några som velat att man kommer in djupare fast man ser att det gjort ont. Men även då har man kommit till en gräns där de säger stopp. så "för mycket" är alltid för mycket vad jag vet iaf.

• Anonym (Bamsestort)
    Milissis skrev 2019-04-05 21:39:57 följande:

Jag tänder på stora och har alltid gjort. Min nuvarande e dock lite för stor för mig men att se och känna honom e väldigt upphetsande.

Okej?? Vill du dela med dig om ungefär hur stor han är? 
  • Anonym (Bamsestort)
    Anonym (Erenfa) skrev 2019-04-07 01:50:51 följande:

Jag upplever att det är väldigt vanligt att kvinnor uppskattar stora. Iaf bland äldre kvinnor. Visst att många blir lite spända men de flesta är ändå entusiastiska och ser det som nåt spännande som de vill prova. Sen är det inte lika vanligt att de gillar "för" mycket vad jag vet. För mycket är i min värld när det gör ont och gör det för ont så slutar man. Jag har haft några som velat att man kommer in djupare fast man ser att det gjort ont. Men även då har man kommit till en gräns där de säger stopp. så "för mycket" är alltid för mycket vad jag vet iaf.

Ja de är klart det kan variera lite inte alla dagar man kan handskas med stora saker.
  • Milissis
    Anonym (Bamsestort) skrev 2019-04-08 17:24:58 följande:

Okej?? Vill du dela med dig om ungefär hur stor han är? 

Jag kan säga att han är extremt mkt för tjock för mig och jag skulle tro att han är en bra bit längre än många
  • Mister

Har inte nåt att jämföra med men min är 16 i omkrets och 16 lång, verkar i detta forum som den är grov och liiite längre än medel. Den som får ta emot den verkar helnöjd ivarjefall. Inte så sugen på att använda hjälpmedel, tror den duger bra.

• Anonym (B)
    Transan88 skrev 2019-04-11 06:51:12 följande:

#vitkränktman

Är du den vita kränkta mannen i sammanhanget?
  • Mister

Hur stora är Nice ? Längd och grovlek? Känns det inte lite för er kvinnor när den är för lång och smal? Kan tänka mig att grovleken är det väsentliga .

• Anonym (....)

Gillar stort, men för stort är helt enkelt för stort. Gillar inte det....

Ideal för mig skulle jag säga är 17-19 cm lång och ca 14-16 cm omkrets.

• Anonym (Erenfa)
    Anonym (Bamsestort) skrev 2019-04-08 17:26:34 följande:

Ja de är klart det kan variera lite inte alla dagar man kan handskas med stora saker.

Ja det kan vara rätt stor skillnad var i månaden kvinnan är. Men det är rätt stor skillnad mellan kvinnorna ifråga om vad de klarar. Oavsett tid i månaden. Vissa klarar inget o vissa klarar massor
  • Anonym (Sedd)
    Mister skrev 2019-04-11 11:05:04 följande:

Hur stora är Nice ? Längd och grovlek? Känns det inte lite för er kvinnor när den är för lång och smal? Kan tänka mig att grovleken är det väsentliga .

Jag tycker nog det är bäst runt 17 -18 i längd och 12 i omkrets. . Är den smalare då känns det för lite o är den alltflr stor är det inte skönt.för mig ör 12 13 optimalt. Längden är mindre intressant men en lång behöver ju inte köras in helt.
  • Anonym (Bamsestort)
    Milissis skrev 2019-04-11 00:30:31 följande:
    Jag kan säga att han är extremt mkt för tjock för mig och jag skulle tro att han är en bra bit längre än många
    Låter ju väldigt trevligt!
  • Anonym (Bamsestort)
    Mister skrev 2019-04-11 11:05:04 följande:

När den går i botten går den ju i botten i vaginan men analen är ju bottenlös. 

Beroende på va man gillar så är de bara positivt med långa också även om de inte gör samma skillnad som tjockleken

• Anonym (Bamsestort)
    Anonym (....) skrev 2019-04-11 14:33:18 följande:

Gillar stort, men för stort är helt enkelt för stort. Gillar inte det....

Ideal för mig skulle jag säga är 17-19 cm lång och ca 14-16 cm omkrets.

Tror dom flesta trivs bra där mer klarar man inte om man inte tränar in de
  • Anonym (Bamsestort)
    Anonym (Erenfa) skrev 2019-04-12 02:02:18 följande:
    Ja det kan vara rätt stor skillnad var i månaden kvinnan är. Men det är rätt stor skillnad mellan kvinnorna ifråga om vad de klarar. Oavsett tid i månaden. Vissa klarar inget o vissa klarar massor
    Precis precis så är det.
  • Anonym (Bamsestort)
    Anonym (Sedd) skrev 2019-04-13 23:27:47 följande:
    Jag tycker nog det är bäst runt 17 -18 i längd och 12 i omkrets. . Är den smalare då känns det för lite o är den alltflr stor är det inte skönt.för mig ör 12 13 optimalt. Längden är mindre intressant men en lång behöver ju inte köras in helt.
    Precis som du säger så går längden anpassa. Roligare med längd i 2an men de kan ju bli lite för mycket också när de passerar 20cm
  • Anonym (Sedd)
    Anonym (Bamsestort) skrev 2019-04-23 11:57:38 följande:

Låter ju väldigt trevligt!

Jag e väl av åsikten att det är för mycket
Svar på tråden Älskar xxl och "för stort" SizeQueen