Extremt symmetriskt ansikte! Fler?
Hejsan,jag har extremt osymmetriskt ansikte,det ser fruktansvärt ut..Jag upptäckte hur illa det var för 3 år sen då min sambo var otrogen en antal gånger,så ledde detta till att jag började leta fel på mej själv å insåg då att jag har extremt osymmetriskt ansikte..för det första är min panna extremt lång,jag har ett rakt ögonbryn å ett som e bågformat,,(väldigt lustig båge dock) det raka ögonbrynet är mycket tjockare,å ögonbrynen e olika höga..under det vågiga ögonbrynet har jag ett litet rakt öga och under det raka ögonbrynet har jag ett stort öga som är vinklat smet uppåt,å det ögat är dessutom mycket större än det andra ögat och sitter längre ner än det andra..sen har vi näsan den är helt sned och det ser man främst under ifrån,olika stora näsborrar som är helt olika varandra..sen tänderna,dom är oxo snea,jag hade behövt tandställning som liten,men det fick jag inte..min mun är lite sned..sen har jag en jätte stor å grov haka,som även den är sned..å det slutar inte där..Jag har en extremt lång hals,har dubbelt så lång hals som andra människor..min axlar är bredare än en karls axlar...mina bröst är olika stora,det ena bröstet sitter oxo längre ner med bröatvårta som pekar neråt,det andra sitter högre upp och har en bröstvårta som pekar utåt..trotts detta vågade jag att ge mej på att dejta en kille,men han var otrogen redan efter vår första träff..å jag fick höra av andra att han tyckte att jag var extremt ful..nu har det snart gått 2 år å jag har inte vågat träffa någon ny.. finns det fler än mej som har det så här med tydligt märkbart osymmetriskt ansikte å även andra delar av kroppen?? Skulle vara skönt att veta att man inte är ensam om detta,för det är ett stort problem..