Vuxenmys utomhus
Hej. jag och min partner går ofta långa promenader och har funderat på att testa ha sex utomhus. Några tips på hur ni går till väga utomhus? Är detta vanligt bland andra par?
Hej. jag och min partner går ofta långa promenader och har funderat på att testa ha sex utomhus. Några tips på hur ni går till väga utomhus? Är detta vanligt bland andra par?
Är väl bara att ta tillfället i akt och göra det? Kanske lite i skymundan så inte andra förfäras i onödan.
Vuxenmys måste vara den äckligaste omskrivningen för sex! Vad är ni, två bumbibjörnar som knullar?
Bara haft sex utomhus en gång, med en tysk man jag träffade i somras.
Om ni är ett par är det väl bara att hitta nåt avskilt ställe och sätta igång?
Vi har ofta sex ute på altan och i trädgården den varma tiden på året,det har även hänt att vi har gjort det på skogspromenad,och när vi badat nakna,det blir en sådan härlig känsla,det kan ju vara någon som ser en.
Vi har ofta sex ute på altan och i trädgården den varma tiden på året,det har även hänt att vi har gjort det på skogspromenad,och när vi badat nakna,det blir en sådan härlig känsla,det kan ju vara någon som ser en.
Tips och tips vet jag inte men gillar utomhustemat. Har haft sex mot en tall ( funkade sådär, tror det slutade med att jag runkade av honom så att han kom på stammen), sex i vad vi trodde var en ensligt belägen och övergiven badhytt ( visade sig att den låg intill någras promenadväg men rätt upphetsande att fortsätta och jobba på att vara tysta). Sex i bilen en tidig och varm morgon på en tom badplats ( jag på knä i framsätet, han stod utanför), red honom på en ranglig stol i övergivet torp ( räknas kanske inte som utomhus i och för sig), petting på badstrand. Om man inte är rädd för myror i brallan och gröna fläckar kanske mjuk mossa funkar..?
Är mycket vanligt att par har sex utomhus och i natursköna miljöer.
Promenerade idag och mötte tre par som helt öppet hade sex i grönskan.
Är mycket vanligt att par har sex utomhus och i natursköna miljöer.
Promenerade idag och mötte tre par som helt öppet hade sex i grönskan.
Mkt upphetsande tanke att nån kan se!
Hej.
Tidigare hade jag och min man sex utomhus jämnt, i skogen, båten, på en tom strand. Vi har dock fått sluta med det då drönare med kamera har blivit populärt här där vi bor. Likaså är de flesta mobiler utrustade med ordentliga kameror som har zoom och allt möjligt. Då vi har barn i tonåren valde vi därför att sluta då vi inte ville hamna på någon internet sida, eller att nån smygtagen film skulle börja cirkulera. Vi saknar det dock, och om vi nån gång åker till en mer enskild plats kommer vi göra det igen.
Hej.
Tidigare hade jag och min man sex utomhus jämnt, i skogen, båten, på en tom strand. Vi har dock fått sluta med det då drönare med kamera har blivit populärt här där vi bor. Likaså är de flesta mobiler utrustade med ordentliga kameror som har zoom och allt möjligt. Då vi har barn i tonåren valde vi därför att sluta då vi inte ville hamna på någon internet sida, eller att nån smygtagen film skulle börja cirkulera. Vi saknar det dock, och om vi nån gång åker till en mer enskild plats kommer vi göra det igen.
Snälla använder ni ord som vuxenmys så förstår jag att sexlivet behöver piffas upp...
Sex utomhus är typ det absolut bästa som finns.
En midsommarnatt när jag och min partner var på väg hem så hamnade vi i ett buskars och hade sex.
När man låg ner där i så kunde ingen se, men ställde vi oss upp var det många fönster som kunde se allt.
Dock reste vi oss inte utan låg ner och det var helt otroligt, spännande, spontant och lite läskigt.
Hade mycket sex utomhus förr; på en klippa, i skogen, i båten, i tältet, i vattnet. Bor nu i liten by och har tre tonårsbarn jag inte vill utsätta för fler pinsamheter än nödvändigt. inte alls sugen på att bli upptäckt. Synd, det var spännande och kul.
Jag tyckte nog oftast det var lite obekvämt när vi hade sex ute, faktiskt.
Antingen för hårt underlag eller sand överallt efteråt, myror som invaderar filten eller svettälskande insekter som landar och stör.
Bäst var nog bara lutad över en parkbänk med uppdragen kjol eller så.
Det var lite spännande den gången jag poserade naken sittande vid Forsakars vattenfall och han fotograferade, men det var en iskall vårmorgon eftersom vi var tvungna att hinna före turisterna och vi fick också bara en liten stund innan vi hastigt fick flytta oss.
Vuxenmys måste vara den äckligaste omskrivningen för sex! Vad är ni, två bumbibjörnar som knullar?