• Sun 7 Apr 2019 12:51
    444 visningar
    11 svar
    11
    444

    Skapar en gnälltråd varsågod kräk av dig det du vill

    Skit att mannen fick kvarskatt


    ALL KÄRLEK
  • Svar på tråden Skapar en gnälltråd varsågod kräk av dig det du vill
  • KurtKo­ben
    Sun 7 Apr 2019 13:43
    #1
    +1

    Jävla snåla chef som inte kan ge en löneförhöjning snart! Nej! jag behöver inte jobba mer eller tillföra något mer värde i företaget.Det är bara han som borde lägga av att slänga pengarna på helt idiotiska felprioriteringar som jag hela tiden varnar för, men chefen vet bäst -not!

  • Sun 7 Apr 2019 14:28
    #2

    Jajjamen shoot


    ALL KÄRLEK
  • Sun 7 Apr 2019 14:40
    #3

    Ångrar att jag jobbade kvar så länge på förra jobbet.

    Jag blev bokstavligen så arg att min kropp utvecklade flera nya allergier över en natt, under uppsägningstiden när jag på riktigt tänkte igenom hur de senaste två åren hade varit och grät och förbannade ett heldygn.

    Vaknade sen med klåda och eksem överallt och har nu ett antal månader senare fått bekräftat fyra nya allergier (tre förstod/testade jag själv redan under utredningstiden eftersom vården är så långsam). Läkarna ansåg också att det kunde vara stressutlöst.

    Förvånad

    Inte alls värt det, kan man väl säga.


    Never mind leg day. Don't skip brain day. /tips från coachen
  • Sun 7 Apr 2019 15:28
    #4
    +1

    Det bröts av en bit på min ost i morse när jag hyvlade. Man kan väl säga att det var droppen som fick bägaren att rinna över efter en längre tids motsträvighet från ostens sida. Har haft ett långt och känslofyllt samtal med osten som har lovat bättra sig men jag vet knappt ut eller in längre. Detta är inte den första osten som haft samarbetsproblem med hyveln. Hotade med att byta till färdigskivad salami men det blev förstås ett djävla drama direkt så jag får väl stå ut ett tag till.

  • Sun 7 Apr 2019 15:36
    #5
    Aikido skrev 2019-04-07 15:28:03 följande:

    Det bröts av en bit på min ost i morse när jag hyvlade. Man kan väl säga att det var droppen som fick bägaren att rinna över efter en längre tids motsträvighet från ostens sida. Har haft ett långt och känslofyllt samtal med osten som har lovat bättra sig men jag vet knappt ut eller in längre. Detta är inte den första osten som haft samarbetsproblem med hyveln. Hotade med att byta till färdigskivad salami men det blev förstås ett djävla drama direkt så jag får väl stå ut ett tag till.


    Min ost brukar lyssna under första tiden, men han tappar alltid fokus mot slutet når han blivit mindre. Jag har gett upp både känslosamma samtal och hot, de hjälper inte, så numera blir han direkt smält i micron när han börjar bli motsträvig. Ska precis micra hålften av honom nu, på en skiva vitt bröd.
  • Sun 7 Apr 2019 18:41
    #6

    Jag har så inihelvete ont i huvudet, ffa över höger öga/kindben/näsan.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Sun 7 Apr 2019 19:42
    #7
    Tow2Mater skrev 2019-04-07 15:36:05 följande:
    Min ost brukar lyssna under första tiden, men han tappar alltid fokus mot slutet når han blivit mindre. Jag har gett upp både känslosamma samtal och hot, de hjälper inte, så numera blir han direkt smält i micron när han börjar bli motsträvig. Ska precis micra hålften av honom nu, på en skiva vitt bröd.
    Tyvärr har jag haft otur med manipulativa och kontrollerande ostar i mina dar. Micron var bland det första som åkte ut ur köket. Numera är det egen hylla i kylskåpet som gäller i särskilt utvald ostkupa. Lyckas alltid få med mig krävande lyxostar hem.
  • Mon 8 Apr 2019 06:56
    #8
    Themis skrev 2019-04-07 14:40:41 följande:

    Ångrar att jag jobbade kvar så länge på förra jobbet.

    Jag blev bokstavligen så arg att min kropp utvecklade flera nya allergier över en natt, under uppsägningstiden när jag på riktigt tänkte igenom hur de senaste två åren hade varit och grät och förbannade ett heldygn.

    Vaknade sen med klåda och eksem överallt och har nu ett antal månader senare fått bekräftat fyra nya allergier (tre förstod/testade jag själv redan under utredningstiden eftersom vården är så långsam). Läkarna ansåg också att det kunde vara stressutlöst.

    Inte alls värt det, kan man väl säga.


    Ja har
    ALL KÄRLEK
  • Mon 8 Apr 2019 06:58
    #9
    fredsduvan skrev 2019-04-08 06:56:41 följande:

    Ja har också fått eksem på ögonlocken mär det blivit för mkr ibland <3


    ALL KÄRLEK
  • Mon 8 Apr 2019 07:08
    #10

    Fyfan vad jag är less på att jobba natt! Älskar mitt jobb och jag älskar människorna där. Men arbetstiderna.. Skjut mig!

  • Mon 8 Apr 2019 10:10
    #11
    Heilena skrev 2019-04-08 07:08:23 följande:

    Fyfan vad jag är less på att jobba natt! Älskar mitt jobb och jag älskar människorna där. Men arbetstiderna.. Skjut mig!


    Har också jobbat natt vet hur jobbigt det är styrkekram!
    ALL KÄRLEK
Svar på tråden Skapar en gnälltråd varsågod kräk av dig det du vill