• Anonym (Gosh)

”Tack på förhud” till chefen!!!

Jag mailade chefen ang en sak och avslutade mailet med ?tack på förhud?.

JÄVLA AUTOCORRECT! Det skulle givetvis stå ?tack på FÖRHAND!?, men den jäveln ändrade automatiskt till FÖRHUD istället för FÖRHAND!

Jag vill bara sjunka genom jorden!!!

• Svar på tråden ”Tack på förhud” till chefen!!!
  • Mompreneur

Hahahahahahahahahaha!

Äh va gör det om 100 år!?

• Anonym (...)

Haha! Min kompis fick ett emailutskick från sin lärare nyligen som gått ut till alla elever. Det stod typ "26/4 är det sexkursion och då ska vi umgås i skogen och titta på spår etc..."

Menade förstås exkursion.

Skriv ett till mail och skriv typ "haha menade förstås tack på förhand : P (dumma autokorrekt!)" och sedan är det glömt.

• Anonym (-)

hahahaha det här gjorde min fredag

mer humor till folket!

• sextiotalist
    Anonym (...) skrev 2019-04-12 11:58:03 följande:

Haha! Min kompis fick ett emailutskick från sin lärare nyligen som gått ut till alla elever. Det stod typ "26/4 är det sexkursion och då ska vi umgås i skogen och titta på spår etc..."

Menade förstås exkursion.

Skriv ett till mail och skriv typ "haha menade förstås tack på förhand : P (dumma autokorrekt!)" och sedan är det glömt.

Eller när jag gick på retorikkurs och skrev erotikkurs istället :D
  • Anonym (...)
    sextiotalist skrev 2019-04-12 11:59:00 följande:

Eller när jag gick på retorikkurs och skrev erotikkurs istället :D

: D : D
  • Anonym (fniss)

Ett utskick från skolan ang ett föräldramöte...
    "Skolans rektal kommer även närvara"... (Fast det stämde, för den rektorn var verkligen ett arsle.)

• Pentra
    Ha-haaa! Jag tror jag garvar mig fördärvad, och det så att tårarna sprutar! Detta gjorde min dag! Skall just handla, men får nog sitta kvar i bilen en stund tills anfallet har gått över...och sedan sminka om mig. ... /Pentra
  • korngryn

Hahahaha, pinsamt såklart, men tror du inte hon fattar att det skulle stå förhand.

Har aldrig förstått syftet med autocorrect, men det går väl att stänga av? Bättre om man själv får välja vad man ska skriva.

• Anonym (A)

Ha, ha . Det är ingen fara

• Anonym (Hahaha)

Tror nog chefen förstår att det skulle stå förhand. Och tror även chefen nog skrattar åt det. Släpp det liksom

• GGN

Låtsas som ingenting. Chefen fattar vad som hände.

• Anonym (A o U)

Du måste tryckt på bokstaven U för att autokorr ska välja ordet förhUd.

Det var väl ett skojigt mess på en fredag :)

• Stjärnstoft

Skolans rektor skrev för lite sen att barnen skulle bjudas på Bajs med bröd i samband med en friluftsdag ????

Garva och gå vidare ??

• Anonym (A o U)
    Stjärnstoft skrev 2019-04-12 17:13:00 följande:

Skolans rektor skrev för lite sen att barnen skulle bjudas på Bajs med bröd i samband med en friluftsdag ????

Garva och gå vidare ??

Men det måste ju ha varit på vilje.

Skoja till det för att barnen är i kiss och bajs åldern.
  • Stjärnstoft

Nja, det framstod inte så när hon fick frågan ????

Men vad gör det om det blir fel ibland.

Svar på tråden ”Tack på förhud” till chefen!!!