• Anonym (Singel)

    Hur visar just du om du är intresserad utav någon?

    Ja, hur vet man om någon är intresserad.

    Typiska tecken på intresse från både män och kvinnor?

    Jag till exempel kan börja bita mig på läppen när jag ser någon som fastnar i mitt intresse.

    Så vad för olika sätt använder vi oss av för att visa att vi är intresserad?

  • Svar på tråden Hur visar just du om du är intresserad utav någon?
  • Anonym (beter mig knäppt)

    Kan inte se mig själv utifrån i såna lägen men något som slagit mig är att jag nog alltid är väldigt spänd, lite stroppig, går stelt, verkar kall osv om jag är så där superattraherad av nån. Svettas mycket opassande nog får stora pupiller, känner mig medveten och ganska oattraktiv...

    Om jag är sprallig och avslappnad och glad är jag absolut inte sexuellt intresserad.

    Tar ofta kommandot om jag är extremt intresserad Ser till att få nåt tillfälle då jag kan fånga deras uppmärksamhet. Kan lätt lii besatt om någon ser väldigt bra ut.

  • Anonym (L)

    Jag blir extra trevlig, ungefär vänligt intresserad. Har märkt att jag kan pilla med armband etc liksom lite lustfyllt, är inte medvetet. Kan också liksom fukta läpparna/bita i underläppen och sträcker på mig och breder ut mig lite extra. Tittar fokuserat på personen och har ett medvetet självsäkert kroppspråk, det är ett slags jaktläge.

    Om jag är lite lagom intresserad så är det jättelätt för mig att visa intresse såhär, det är något jag är rätt bra på. Är jag rejält intresserad och även lite kär så blir det annorlunda, då kan jag bli mer allvarlig och är mer fokuserad på hur personen reagerar på vad jag gör. Det blir inte alls lika spexigt och lekfullt. Men går det bra så blir det en kemi som är oerhört givande och skön att uppleva :)

  • Anonym (Singel)

    Det jag märker av på mig själv är att jag pillar jätte mkt på mitt hår,typ borstar till det, biter på läppen, söker ögonkontakt. Plus att jag känner mig så självsäker och bjuder gärna på ett leende och litet skämt

  • Pope Joan II
    nihka skrev 2019-04-13 17:06:19 följande:

    Ganska okomplicerat. Jag börjar prata med personen, om inte de hinner före.


    Jag också. På den tiden det begav sig. Jag har aldrig suttit och bitit mig i läppen och inte har jag pillat mig i håret heller. Det förstnämnda tycker jag ser debilt ut och det sistnämnda ger intryck av nervositet. 
  • nihka
    Pope Joan II skrev 2019-04-13 17:24:25 följande:
    Jag också. På den tiden det begav sig. Jag har aldrig suttit och bitit mig i läppen och inte har jag pillat mig i håret heller. Det förstnämnda tycker jag ser debilt ut och det sistnämnda ger intryck av nervositet. 
    Hahaha! Reagerade också på det.
  • Anonym (L)
    nihka skrev 2019-04-13 17:56:00 följande:
    Hahaha! Reagerade också på det.
    ;) Är inget medvetet det där med läppfuktandet, är något som jag bara gör. Har sett andra göra det när dom tittar på mig på "det där" sättet, det ser helt omedvetet ut.

    Pillar inte med håret däremot..gillar att ha kontroll över vad jag gör.
Svar på tråden Hur visar just du om du är intresserad utav någon?