• lilagrodautanben

    Letrozol och Otrivelle - fick du tvillingar eller ”bara” ett barn?

    Nyfiken då jag har fått den behandlingen och hade två ägg på 23 mm och ett på 19 mm. Har tvillingbröder dessutom. Hur blev det för dig? :)

  • Svar på tråden Letrozol och Otrivelle - fick du tvillingar eller ”bara” ett barn?
  • lilagrodautanben
    Anonym (?) skrev 2019-04-14 17:03:26 följande:

    är det receptfritt?


    Nä man får det efter en fertilitetsutredning av en läkare om det visar sig att man har svårt att ägglossa
  • Anonym (?)
    lilagrodautanben skrev 2019-04-14 17:14:13 följande:

    Nä man får det efter en fertilitetsutredning av en läkare om det visar sig att man har svårt att ägglossa


    värst vad många här får fertilitetsmediciner utskrivna. När man läser här så verkar va hur många som helst som inte får ägglossning naturligt
  • lilagrodautanben
    Anonym (?) skrev 2019-04-14 17:31:20 följande:

    värst vad många här får fertilitetsmediciner utskrivna. När man läser här så verkar va hur många som helst som inte får ägglossning naturligt


    Jag har äl naturligt men har en immuniseringssjukdom som ställer till det samt att mina äl är väldigt oregelbundna. Från dag 7 till 27. Blev mycket bättre med Letrozol. Då får jag som en klocka på dag 14 men när ältesterna visade neg ville doktorn ge mig en spruta så dom lossna
Svar på tråden Letrozol och Otrivelle - fick du tvillingar eller ”bara” ett barn?