• Jonassvennso

    Kontakt på nätet

    Finns det fler än jag som är gifta/sambos och vill sexchatta med andra i samma sits?

    Jag vill ibland gå in på nätet och sexchatta med någon underbar kvinna. Min avsikt är inte att träffa någon ny och bryta upp mitt förhållande, utan mer en skön stund med en annan människa.

    Finns det såna ställen? Och då menar jag inte betalsajter, utan ett forum/chat där man bara kan gå in.

  • Svar på tråden Kontakt på nätet
  • Jonassvennso

    Jag vet att jag är ett svin och att min fru förtjänar bättre. Men mitt behov finns där ändå. Det skulle inte gynna någon om jag gick på krogen och var fysiskt otrogen, jag älskar min fru och vill leva med henne. Samtidigt porrsurfar jag och ibland pratar sex med andra.

    Jag är inte perfekt och har inte sagt det!

  • Jonassvennso

    Om hon hade varit intresserad så hade jag kunnat gjort det, men hon är inte så intresserad av sex och närhet. Hon "ställer upp" ett par gånger i månaden.

  • Jonassvennso

    Tycker du att alla som porrsurfar och runkar/smeker sig ska lämna sin partner?

    Är det fel att fantisera om andra?

    Är det fel att titta på andra? (Porrfilm)

    Vart går gränsen för att man ska lämna allt som är bra, bara för att man ibland blir kåt?

  • calidi

    Beskäftiga besserwissrar här som gärna vill mästra andra hur de ska leva. Besvara istället trådskaparen fråga.

  • Anonym (kdfhgadsökf)

    Du kan ju alltid skapa en profil på någon gratis nätdejtingsida/app typ Tinder, Happy Pancake, Badoo. Man behöver inte lägga upp bild som visar vem du är, välj en bild som inte visar ditt ansikte så fattar man direkt. Skriv då i din presentation vad du är ute efter så kan motparten välja själva om de vill prata med dig. 

    Tinder är ju bra för då väljer man varandra. På HP kommer det vara svårt för du kommer att behöva leta upp någon och skriva meddelanden och personligen svarar jag inte en profil utan bild. 

    Victoria Milan riktar ju sig till människor i relationer som vill hitta något utanför. Har aldrig varit där, men det går säkert att vara öppen med att du bara vill sexchatta. 

    Det viktigaste tycker jag är att du är ärlig. Helst skulle du ju faktiskt prata med din sambo och berätta att du sexchattar men att du är helt nöjd med det och aldrig vill träffa någon. Väljer du att inte göra det kan du i alla fall vara ärlig mot den andra parten i din chatt från början. Att du vill sexchatta men aldrig ses.

  • Anonym (Blomman)

    Finns många som söker men tror det är bäst de hittar andra gifta som är uttråkade.

    Som singelkvinna är det inget jag är ute efter.

  • Anonym (moralpoliser)
    Transan88 skrev 2019-04-16 08:43:40 följande:

    Du är ju emotionellt otrogen, oaktat om du fysiskt träffar en annan kvinna eller inte. Men du är väl för uppblåst för att begripa dig. Du och dina behov har företräde framför hur din familj mår. Varför skaffa du familj från första början? Ditt SLEM.


    Är det du som brukar vara här och förpesta all trådar med din orubbliga svartvita moral? Tycker du ska låta andra göra vad de vill och lev som du lär själv utan att påtvinga andra din unkna syn.
  • Anonym (blanda inte ihop saker)
    Anonym (moralpoliser) skrev 2019-04-16 18:07:51 följande:
    Är det du som brukar vara här och förpesta all trådar med din orubbliga svartvita moral? Tycker du ska låta andra göra vad de vill och lev som du lär själv utan att påtvinga andra din unkna syn.
    Ehm, annars är ju rätt och fel ganska svartvitt, antingen gör man rätt eller så gör man fel. Det finns liksom inget halvrätt eller halvfel. halvrätt och halvfel handlar mer om att man är medveten om att man gjort fel men försöker bortförklara det på olika sätt.  Ibland kan förklaringarna vara vettiga ibland bara löjliga. Sen kan man absolut har förståelse för varför folk gör dumma saker, men det betyder inte att det personen gör inte är fel. 

    Att påstå att man ska låta andra leva som de vill är ju bara löjligt för jag förmodar att du inte är ok med att andra gör som de vill mot dig eller hur? Även du förväntar dig att andra ska agera moraliskt mot dig. Så när man slänger ur sig ett sånt påstående menar man egentligen, "låt folk leva som de vill bara jag slipper drabbas av det"
  • calidi
    Anonym (moralpoliser) skrev 2019-04-16 18:07:51 följande:
    Är det du som brukar vara här och förpesta all trådar med din orubbliga svartvita moral? Tycker du ska låta andra göra vad de vill och lev som du lär själv utan att påtvinga andra din unkna syn.
    Jaså, denna Transan88 har varit omkring och trakasserat andra också. Otrevligt med sådana typer eller antagligen ett troll vars enda nöje är att just sprida skit.
  • calidi
    Anonym (blanda inte ihop saker) skrev 2019-04-18 14:19:11 följande:
    Ehm, annars är ju rätt och fel ganska svartvitt, antingen gör man rätt eller så gör man fel. Det finns liksom inget halvrätt eller halvfel. halvrätt och halvfel handlar mer om att man är medveten om att man gjort fel men försöker bortförklara det på olika sätt.  Ibland kan förklaringarna vara vettiga ibland bara löjliga. Sen kan man absolut har förståelse för varför folk gör dumma saker, men det betyder inte att det personen gör inte är fel. 

    Att påstå att man ska låta andra leva som de vill är ju bara löjligt för jag förmodar att du inte är ok med att andra gör som de vill mot dig eller hur? Även du förväntar dig att andra ska agera moraliskt mot dig. Så när man slänger ur sig ett sånt påstående menar man egentligen, "låt folk leva som de vill bara jag slipper drabbas av det"
    Din logik är något underlig. Klart man ska låta folk leva som de vill. Skulle man inte göra det, skulle man vara fullt upptagen med att mästra varenda jäkel som råkar leva livet på ett annat sätt. Hur skulle det se ut?
  • Anonym (Womanly)
    Jonassvennso skrev 2019-04-16 08:04:00 följande:

    Finns det fler än jag som är gifta/sambos och vill sexchatta med andra i samma sits?

    Jag vill ibland gå in på nätet och sexchatta med någon underbar kvinna. Min avsikt är inte att träffa någon ny och bryta upp mitt förhållande, utan mer en skön stund med en annan människa.

    Finns det såna ställen? Och då menar jag inte betalsajter, utan ett forum/chat där man bara kan gå in.


    Den här underbara kvinnan kan kanske vara något för dig. Förstår precis vad du menar!
  • BlueAdam

    Jag vill också få kontakt med en gift kvinna som vill leka :)

  • Anonym (blanda inte ihop saker)
    calidi skrev 2019-04-18 19:41:33 följande:
    Din logik är något underlig. Klart man ska låta folk leva som de vill. Skulle man inte göra det, skulle man vara fullt upptagen med att mästra varenda jäkel som råkar leva livet på ett annat sätt. Hur skulle det se ut?
    Intressant hur du vinklar saker och får det att låta som om vi pratar om vilken smak på glass man väljer. Fast riktigt så är det inte eller hur? Vi pratar om otrohet, som innebär att svika och ljuga för sin partner. Det är liksom ganska självklart att det kommer väcka reaktioner eftersom folk sällan gillar att se andra människor behandlas illa.

    Så när man så fint skriver "låt andra leva som de vill" i just detta sammanhang så säger man egentligen "låt andra bedra sin partner som de vill" för det är ju det tråden handlar om. Och självklart kan man göra det om man vill, eller så kan man säga vad man tycker om sånt beteende.

    Personligen tycker jag det är betydligt mer naturligt att uppröras över svek och lögner eftersom det hänger ihop med empati för de drabbade. Jag tycker snarare det är betydligt märkligare att inte göra det. Det måste betyda att man är ok med att andra människor bedras eller? Och hur empatisk är det på en skala?
  • Anonym (blanda inte ihop saker)
    calidi skrev 2019-04-18 19:34:29 följande:
    Jaså, denna Transan88 har varit omkring och trakasserat andra också. Otrevligt med sådana typer eller antagligen ett troll vars enda nöje är att just sprida skit.
    Jag tycker dina inlägg om "mästrare" och "besserwissrar" är minst lika otrevliga. Men i din värld är det kanske bara kritik mot otrohet som anses vara otrevligt och motsatsen måste då vara detsamma som att vara trevlig?

    Tror du TS fru kommer hålla med om det den dagen hon får reda på hans "hobby"? Typ nåt i stil med... "men gud vad trevligt av dig att sextjatta med andra kvinnor älskling, du måste gjort dem jätteglada. Gud vad stolt jag blir över dig."
Svar på tråden Kontakt på nätet