• Anonym (Utomhus)

Mest fejk, män eller kvinnor?

Round 1. Verkar som att det är vanligare att kvinnor fejkar i sängen.
    Round 2. Verkar som att det är vanligare att kvinnor skönhetsopererar sig, brösten t ex. En man jobbar till sig snygg kropp med träning.

• Svar på tråden Mest fejk, män eller kvinnor?
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Utomhus) skrev 2019-04-16 10:29:56 följande:

Round 1. Verkar som att det är vanligare att kvinnor fejkar i sängen.
    Round 2. Verkar som att det är vanligare att kvinnor skönhetsopererar sig, brösten t ex. En man jobbar till sig snygg kropp med träning.

1) Män behöver inte fe3jka i sängen eftersom de får4 orgasm av penetrerande sex. Kvinnor borde inte feja orgasm. De som gör det gör det för killens skull vilket är väldigt korkat. Då kommer han aldrig att fatta.

2) Det är svårt att träna upp stora bröst och putläppar. Män mär är väldigt mycket mer utseendefixerade än kvinnor. Det är därför kvinnor och gaymän fixar sig så mycket - och opererar sig. Det är för att fånga de kräsna männens intresse.
  • Anonym (Utomhus)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2019-04-16 10:33:22 följande:
    1) Män behöver inte fe3jka i sängen eftersom de får4 orgasm av penetrerande sex. Kvinnor borde inte feja orgasm. De som gör det gör det för killens skull vilket är väldigt korkat. Då kommer han aldrig att fatta.

2) Det är svårt att träna upp stora bröst och putläppar. Män mär är väldigt mycket mer utseendefixerade än kvinnor. Det är därför kvinnor och gaymän fixar sig så mycket - och opererar sig. Det är för att fånga de kräsna männens intresse.
    Ja, de fejkar.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Utomhus) skrev 2019-04-16 10:34:53 följande:
    Ja, de fejkar.
    Precis. Kvinnor tvingas feja pga kräsna män. Just orgasmer är det väl inte så många som fejkar, men det är ju inte heller något som mannen skadas av. det drabbar bara kvinnan själv som får en man som inbillar sig att han är bra i sängen fast han inte är det.

Jag önskar att män hade kunnat acceptera oss kvinnor som vi är så att vi sluppit sminka oss, färga håret osv.
  • Anonym (Utomhus)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2019-04-16 11:15:13 följande:
    Precis. Kvinnor tvingas feja pga kräsna män. Just orgasmer är det väl inte så många som fejkar, men det är ju inte heller något som mannen skadas av. det drabbar bara kvinnan själv som får en man som inbillar sig att han är bra i sängen fast han inte är det.

Jag önskar att män hade kunnat acceptera oss kvinnor som vi är så att vi sluppit sminka oss, färga håret osv.
    Självklart så är allt mannens fel. Kvinnor skulle inte gilla att göra sig, fina, använda smink och starka färger annars. 
    Såg en undersökning där män och kvinnor valde hur idealkvinnan ska se ut. Kvinnorna valde den magra modellen.
    Män föredrog den kurviga modellen.
    Men det vill inte kvinnor lyssna på. Det är mäns fel att kvinnor måste vara smala.
  • Anonym (kvinnor får skylla sig själv)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2019-04-16 11:15:13 följande:

Män hade accepterat kvinnor precis som de är för att de har en fitta mellan benen om de aldrig börjat sminka sig från början. Biologin är simpel. Det är kvinnor som uppehåller sjuka ideal för sig själv och andra kvinnor via media, sjuka mode och trender, som sedan män använder sig av och exploaterar i porren, manga och dataspel osv. Fokuseringen på "barnkvinnan"  uppehålls av kvinnans egen sexualisering som börjar tidigare och tidigare i ett barns liv genom objektiviseringar.. Män hade accepterat vad som helst bara för att få ligga. Så vad väntar kvinnor på...get real och be yourself! instead of slaves!!
  • Anonym (Utomhus)

När jag föddes så var det redan så att kvinnor sminkade sig, färgade håret. Det bara var så. Vet inte om jag kan lastas för det. Kanske generationen före mig, deras fel? Men jag tror det där har pågått längre. Kanske redan på stenåldern männen bestämde att kvinnor måste göra sig fina?

• Anonym (Utomhus)
    Anonym (Utomhus) skrev 2019-04-16 11:37:38 följande:

När jag föddes så var det redan så att kvinnor sminkade sig, färgade håret. Det bara var så. Vet inte om jag kan lastas för det. Kanske generationen före mig, deras fel? Men jag tror det där har pågått längre. Kanske redan på stenåldern männen bestämde att kvinnor måste göra sig fina?

Vet åtminstone två kvinnor som inte sminkar sig/färgar håret. Jag blev attraherad av dom. Hur kan det komma sig?
  • Anonym (Utomhus)
    Anonym (Utomhus) skrev 2019-04-16 11:39:15 följande:
    Vet åtminstone två kvinnor som inte sminkar sig/färgar håret. Jag blev attraherad av dom. Hur kan det komma sig?
    Jag minns att jag kollade i mammas modetidningar, de hette Clic. Minns särskilt en brunett, sminkad och hade urringat. Så vacker. Och jag var inte ens könsmogen då, men kunde ändå känna nåt. Om det var lust eller bara attraktion, det vet jag inte. Så vi män är nog förstörda sen barnsben. 
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (kvinnor får skylla sig själv) skrev 2019-04-16 11:36:15 följande:
    Män hade accepterat kvinnor precis som de är för att de har en fitta mellan benen om de aldrig börjat sminka sig från början. Biologin är simpel. Det är kvinnor som uppehåller sjuka ideal för sig själv och andra kvinnor via media, sjuka mode och trender, som sedan män använder sig av och exploaterar i porren, manga och dataspel osv. Fokuseringen på "barnkvinnan"  uppehålls av kvinnans egen sexualisering som börjar tidigare och tidigare i ett barns liv genom objektiviseringar.. Män hade accepterat vad som helst bara för att få ligga. Så vad väntar kvinnor på...get real och be yourself! instead of slaves!!
    Inte sant. För enbart sex nöjer sig män med vad som helst i princip. För förhållande vill de ha en fotomodell ... och kvinnor vill ha förhållande.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Utomhus) skrev 2019-04-16 11:39:15 följande:
    Vad du VET. De kan mycket väl både ha sminkat sig och färgat håret. Den bästa sminkningen är den som inte syns vettu!
  • Anonym (kvinnor får skylla sig själv)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2019-04-16 12:21:46 följande:
    Inte sant. För enbart sex nöjer sig män med vad som helst i princip. För förhållande vill de ha en fotomodell ... och kvinnor vill ha förhållande.
    Mern eftersom det bara finns ett begränsat antal fotomodeller som dessutom vill ha de manliga fotomodellerna, så tar män gärna en mindre estetisk kvinna än ingen alls eftersom de inte kan tänka sig leva utan sex, till skillnad från kvinnor som ofta väljer sitt eget sällskap framför en klumpig osocial kuf.
  • Anonym (Utomhus)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2019-04-16 12:22:39 följande:
    Vad du VET. De kan mycket väl både ha sminkat sig och färgat håret. Den bästa sminkningen är den som inte syns vettu!
    De sa det. Men man ska väl inte tro på allt kvinnor säger. Har sett dom med smink också och de såg annorlunda ut. Kvinnor är väl så bra på att fejka, så man vet inte när det är äkta eller fejk.
    Ibland kanske det är bäst att inte tänka för mycket. Det man inte vet har man inte ont av.
Svar på tråden Mest fejk, män eller kvinnor?