• Anonym (Solen)

Sola naken.

Hej !
    Brukar du sola naken?
    Om ja, gör du det bara hemma avskilt eller gör du det bland andra, varför solar du naken?
    Om nej, Vad tycker du om andra som solar naken i din närhet, varför solar du ej naken?

Själv solar både jag och hustrun nakna hemma på vår altan men på stränder solar jag i badbyxor och hon i bikinitrosa.
    Vi gör det dels för att vi tycker det är skönt att slippa kläder och dels för att slippa vita partier på kroppen.

• Svar på tråden Sola naken.
  • Anonym (Nope)

Sola är det bara WT som sysslar med nuförtiden.

Smarta och bildade människor förstår att solexponering leder till hudcancer och avstår att steka sig.

• Anonym (Yolo)

Äh, stek dig lite, allt ger cancer nuförtiden.

Solar enbart om när jag fixar i gården, föööör rastlös annars

• Anonym (Fru)

Så ofta det går för att slippa ränder.Hemma och på nakenbad.

• Anonym (Anna)

Solar gärna naken, men bara om det är i full avskiljldhet.

• Anonym (Felix)

Både hustrun och jag solar nakna om vi kan. Både hemma och på nakenbad.

• Anonym (Solen)

Puff.

• Anonym (...)

Jag har slutat sola. Dels tycker jag inte ens att det är skönt utan snarare tråkigt och sen är det fan inte bra för huden.. Tycker inte ens att det är snyggt att vara solbränd.

Men för att svara på din fråga: Nej, jag solar aldrig naken. Jag tycker det är nog obehagligt med mäns blickar när man går runt med t-shirt och jeans.

• sextiotalist

Jag slutade nog sola för över 20 år sedan. Är jag på stranden kan jag stå ut i 10 minuter, sedan har jag tröttnat. Ibland kan jag gå en sväng i bikini längs vattnet för att få lite färg, men för det mesta har jag t-shirt eller linne på mig.
    Jag har  aldrig solat inte naken, solade inte ens toppless när den tiden begav sig.  

• Anonym (50 plus)
    Anonym (Solen) skrev 2019-04-17 16:32:04 följande:

Hej !

Brukar du sola naken?

Om ja, gör du det bara hemma avskilt eller gör du det bland andra, varför solar du naken?

Om nej, Vad tycker du om andra som solar naken i din närhet, varför solar du ej naken?

Själv solar både jag och hustrun nakna hemma på vår altan men på stränder solar jag i badbyxor och hon i bikinitrosa.

Vi gör det dels för att vi tycker det är skönt att slippa kläder och dels för att slippa vita partier på kroppen.

Jag och min partner solar och badar (nästan) alltid nakna. Inte hemma däremot eftersom grannarna säkert skulle börja undra om vi satt nakna på balkongen. Men på ett nakenbad är det ju det som är grejen - just att slippa onödiga kläder och bada och sola naken! Tillsammans med andra som också skippar badkläder.

Frågan är varför ni inte åker till ett nakenbad och kastar badkläderna för gott?!?
  • Anonym (Solen)
    Anonym (50 plus) skrev 2019-04-19 08:20:23 följande:
    Frågan är varför ni inte åker till ett nakenbad och kastar badkläderna för gott?!?
    Det hade vi nog gjort om det funnits något i vår närhet.
Svar på tråden Sola naken.