• Anonym (Porrpung?)

Intimrakning på män vad tycker ni kvinnor?

Lite nyfiken på vad ni kvinnor tycker om ang oss män. Ska det vara rakat putsat och friserat ? El bryr ni er inte alls? Berätta gärna hur det helst ska se ut. Själv har jag mött kvinnor som inte brydde sig och en del som verkligen gick igång på det.

• Svar på tråden Intimrakning på män vad tycker ni kvinnor?
  • Anonym (!)

Gift sen 20år, gillar när min man ansar och rakar pungen, blir så mjukt och mysigt. Men om han inte gjort det på ett tag, så är det okej också. Jag själv rakar helt sen några år.

• Anonym (H)

Jag gillar inte helrakat. Det ser så tomt och naket ut. Ska ju heller inte vara så mycket hår så det bara är ollonet som kikar ut, haha. Ansat, kortklippt!

• Anonym (Bush)

Håll saxar, hyvlar och annat otyg från de nedre regionerna!
    Gäller båda könen.

SÅ avtändande med släta kön på vuxna människor!

• Joyho

Gärna helrakat. Det ser snyggt ut och känns underbart hud mot hud.

Annars åtminstone kortklippt och rakat runt roten. Jag ogillar hår i munnen.

• Anonym (Bart)
    Anonym (H) skrev 2019-04-18 03:35:27 följande:

Jag gillar inte helrakat. Det ser så tomt och naket ut. Ska ju heller inte vara så mycket hår så det bara är ollonet som kikar ut, haha. Ansat, kortklippt!

Dessutom ser det så jäkla fult ut med helrakat. Nä, lite hår är manligt!
  • Anonym (ja absolut)

Gärna ansat upp till, runt om och rakad pung. Men helrakat tycker jag ser perverst och fjantigt ut och sticks mest. Dessutom gillar jag doften från könshår mmmmm..feromoner!

• Anonym (Klara)

Äckligt. Varken män eller kvinnor ser ju könsmogna ut utan behåring.

Tacka vet jag en behårad ångande karl!

• Anonym (Porrpung?)

Väldigt blandade svar i samma anda som mina erfarenheter :) får se om man plockar fram trimmer o hyvel till nästa dejt då :D

• Anonym (Lent)

Hyvlat i 25 år, och senaste damen jag hade blev mkt glatt överaskad, aldrig haft någon njuta så mkt av att ge en avsugning :) :) (var tydligen hennes första rakade)

• Anonym (Rakad)

Jag är en kille på 49-år och har varit helrakad sedan jag var ca 17/18-år och ingen tjejeller kille som jag har varit med har klagat över det.

• Anonym (Hårfritt)

Gillar inte kroppsbehåring överlag så ju mer som rakas desto bättre! Dessutom är det ju härligt att känna hud istället för bara en massa buskigt hår. Lyckligtvis rakar sig mig karl. Jag hade nog varit betydligt mindre sugen på att föra munnen i närheten av genitalierna om de var alldeles håriga.

• Pussan

Karlar ska vara håriga, kvinnor ska vara renrakade, släta och lena i hyn. Det förstärker skillnaden mellan könen, vilket är bra i sexlivet.
    Tycker jag alltså, andra får givetvis ha precis vilken uppfattning de vill.
    (bäst med den garderingen för att undvika påhopp om att jag försöker påtvinga andra min uppfattning, vilket tyvärr förekommer på FL när man uttrycker sin personliga inställning)

• Pentra

Rakat är både snyggt, sensuellt och tändande, och en förutsättning för att det skall bli åka av mellan lakanen. Jag själv bjuder inte på hår i maten, och jag förväntar mig då detsamma tillbaka. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Fru)

Jag är alltid helt len vid manligt besök. Gillar det när det är renrakat på mannen med hår kvar ovanför leksaken.

Svar på tråden Intimrakning på män vad tycker ni kvinnor?