• Norrlandtjej

    Hur tyder jag snabbtest?

    Hej igen! Skrev tidigare i morse och fick råd att ta snabbtest, vilket visade så här så hur ska jag tyda det när det ser ut som ett kors?

    Kunde inte bifoga bilden i min förra tråd.

  • Svar på tråden Hur tyder jag snabbtest?
  • Mawie

    [quote=79573000][quote-nick]Norrlandtjej skrev 2019-04-18 10:57:59 följande:[/quote-nick][/

    Ett tydligt positivt, det lodräta strecket är jättestarkt

    Hade det varit negativt hade du bara sett det liggande strecket.

    Grattis, du är gravid!


    Ängeldotter 6/9-18
  • Norrlandtjej
    Mawie skrev 2019-04-18 11:00:37 följande:

    [quote=79573000][quote-nick]Norrlandtjej skrev 2019-04-18 10:57:59 följande:[/quote-nick][/

    Ett tydligt positivt, det lodräta strecket är jättestarkt

    Hade det varit negativt hade du bara sett det liggande strecket.

    Grattis, du är gravid!


    Tack för svar! Men varför visar det samtidigt ett liggande streck? :)
  • Norrlandtjej
    Ninjara skrev 2019-04-18 16:24:00 följande:

    Kontroll. Visar att det fungerar.


    Tänker du på det i lilla eller stora fönstret? Ursäkta för många frågor men detta är så nytt för mig och har aldrig gjort sånt. Trodde bara att den lodräta linjen skulle visas som det står i papperna för att det skulle visa positivt.
  • Ninjara

    Lite osäker men brukar vara att ett dyker upp som kontroll och det andra som positivitets sträck. Dock det som står i papprena är det som stämmer. Har själv bara använt digital och fertilitets monitor som grav test.

  • Norrlandtjej
    Ninjara skrev 2019-04-18 17:41:41 följande:

    Lite osäker men brukar vara att ett dyker upp som kontroll och det andra som positivitets sträck. Dock det som står i papprena är det som stämmer. Har själv bara använt digital och fertilitets monitor som grav test.


    Okej, så jag är ändå gravid fast det ser ut så? :)
  • Omstart2019

    Dock tror jag rådet du fick var att ta ett DIGITALT test om du är osäker hur man tyder resultat. Men du är garanterat gravid.


    2007, 2010, och BF 190610
Svar på tråden Hur tyder jag snabbtest?