• Anonym (Arg)

    Köpte fel smak på chokladen...

    Min man köpte fel smak på en av Marabous chokladkakor. Nu vill jag skiljas pga det. Vi har två barn ihop som är 3 och 5 år. Det är sorgligt att han inte lärt sig vilken smak på chokladen jag vill ha. Han köpte mjölkchoklad med apelsinsmak, jag ville ha Marabous gräddnougat. Någon mer som funderar på att skiljas?

  • Svar på tråden Köpte fel smak på chokladen...
  • Anonym (Arg)

    Det är lixom inte första gången det sker...mvh sur och sårad

  • Anonym (Qualität)

    Du borde vara mer nogräknad både i val av partner och choklad. Marabou är ju inte direkt kvalitetschoklad, så antagligen har du valt partner på samma sätt.

    Hade du åtminstone varit på Lindt-nivå så skulle nog mannen klarat av en enkel beställning, men som man bäddar får man ligga.

  • Woopsie

    Gick sådär med att kicka igång folk va? ;) Så ljuvligt om gemene man äntligen har lärt sig vad som är troll och inte, även om denna ts var lite väl övertydlig.

  • Anonym (Qualität)
    Anonym (Arg) skrev 2019-04-19 20:11:21 följande:

    Fortfarande sur och sårad...


    Mitt råd till dig är att dumpa, och sedan gå på några chokladprovningar för att lära dig att känna igen kvalitet. När du har koll på den finare och bättre chokladen och har lärt dig att uppskatta den, så kommer du nog att ha bättre känsla för vilken man du ska välja också. Styrkekram!
  • Anonym (Qualität)
    Woopsie skrev 2019-04-19 20:08:03 följande:

    Gick sådär med att kicka igång folk va? ;) Så ljuvligt om gemene man äntligen har lärt sig vad som är troll och inte, även om denna ts var lite väl övertydlig.


    Du är medveten om att TS lagt tråden i sandlådan va?
  • Woopsie
    Anonym (Qualität) skrev 2019-04-19 20:16:31 följande:

    Du är medveten om att TS lagt tråden i sandlådan va?


    Nej det var jag inte, tack för påtalande. Jag drar tillbaka mitt tidigare inlägg. :)
  • Anonym (Arg)
    Anonym (Qualität) skrev 2019-04-19 20:16:31 följande:

    Du är medveten om att TS lagt tråden i sandlådan va?


    Den låg inte där från början, den låg i separation/skiljsmässa knnan
  • Anonym (H)

    Gissar att mannen tycker att rumpan är stor nog och att den inte behövde bli större av allt chokladätande.

Svar på tråden Köpte fel smak på chokladen...