• Anonym (Han har drömnäsan)

Är det sant att mannens näsa säger mycket om kuken?

Vet inte om ni män kan eller vill svara på detta för kanske det är en hemlighet som ni gärna vill bevara och väl känslig information?
    Inte vidare vetenskapligt  heller måhända.

Borde därför ställa frågan till er kvinnor istället?

Enligt egna erfarenheter stämmer detta alltför väl till min stora glädje och förvåning;P

• Svar på tråden Är det sant att mannens näsa säger mycket om kuken?
    Anonym (Han har drömnäsan) skrev 2019-04-20 00:04:33 följande:

Vet inte om ni män kan eller vill svara på detta för kanske det är en hemlighet som ni gärna vill bevara och väl känslig information?

Enligt egna erfarenheter stämmer detta alltför väl till min stora glädje och förvåning;P

Min dejt som jag ännu inte fått känna på har samma nästyp som Pip i Lysande utsikter som visades på Svt ikväll? Tror det bådar gottTungan ute Eller?
  • Anonym (Mogen karl)

Näe finns inga samband mellan kuk och fötter, fingrar, näsor eller nått annat.

Men har han en näsa som påminner om en kuk så kan du bli "påsatt" i röven när ni har oralsex i en 69:a. ????????

Här är Mr Pip så ni vet.
    Relaterad bild

Haft 3 killar innan med samma näsa och de hade alla samma sorts kuk och tjocklek. Aldrig slagit fel hittillsTungan ute

Anonym (Mogen karl) skrev 2019-04-20 00:14:00 följande:
    Näe finns inga samband mellan kuk och fötter, fingrar, näsor eller nått annat.

Men har han en näsa som påminner om en kuk så kan du bli "påsatt" i röven när ni har oralsex i en 69:a. ????????
    Bra idé!! Precis vad jag tänkteSkål
  • Anonym (Wtf)

Fattar inte. Vad är det tänkt att näsan ska säga om kuken? Är näsan sned så är kuken sned? Är man snorig så droppar det om kuken med? Har man grisnäsa så ser kuken ut som en knorr? Jag har då aldrig sett att mannen jag legat med har en näsa som avslöjar hur kuken ser ut.. Skitkonstig lögn.

• Aikido
    Anonym (Han har drömnäsan) skrev 2019-04-20 00:37:46 följande:
    Här är Mr Pip så ni vet.

Haft 3 killar innan med samma näsa och de hade alla samma sorts kuk och tjocklek. Aldrig slagit fel hittillsTungan ute
    Nyfiken blir man ju på hur de turades om och vad de andra två hade i stället när näsan var upptagen hos en.

Har annars en teori som handlar om skor. Män med stora skor har ofta stora fötter. 
    Aikido skrev 2019-04-20 07:02:55 följande:
    Nyfiken blir man ju på hur de turades om och vad de andra två hade i stället när näsan var upptagen hos en.

Har annars en teori som handlar om skor. Män med stora skor har ofta stora fötter. 
    Nä är det sant? Tror också jag sett det sambandet;) Men konstigt nog har män med stora magar små t-shirtar och små snoppar hehe
  • Anonym (Wtf2)

Är det sant att kuken blir mindre ju större bil man köper och större ju mindre bil man byter till?

• Anonym (Oklart)

Killen har bred näsrygg men inte så stor näsa. Han har en gigantisk kuk 28 cm lång o bred som min underarm.

Anonym (Oklart) skrev 2019-04-21 04:07:13 följande:

Killen har bred näsrygg men inte så stor näsa. Han har en gigantisk kuk 28 cm lång o bred som min underarm.

Det är näsryggen det handlar om har jag också märkt. De som haft riktigt breda kukar har haft just kraftig näsrygg. Och de med längre kukar har haft smalare näsor. Stämt på så gott som alla, så en indikator jag kommer följa framöver.
  • Milissis
    Anonym (Han har drömnäsan) skrev 2019-04-21 11:06:35 följande:

Det är näsryggen det handlar om har jag också märkt. De som haft riktigt breda kukar har haft just kraftig näsrygg. Och de med längre kukar har haft smalare näsor. Stämt på så gott som alla, så en indikator jag kommer följa framöver.

Jag aldrig kopplat det förr haha. Men killen som både är bred o lång borde ju ha en helt vanlig näsa då??
    Milissis skrev 2019-04-21 21:40:34 följande:
    Jag aldrig kopplat det förr haha. Men killen som både är bred o lång borde ju ha en helt vanlig näsa då??
    Nej då har han en kraftig näsa och precis som kuken. De killar jag varit med som haft en sån näsa som killen på bilden har haft en kortare kuk men väldigt bred. Andra som haft längre kukar har inte haft lika kraftiga och korta näsor utan ganska proportionerliga över hela.
  • Anonym (Nej)

Det har inte stämt alls.

• Tom Araya

Är det sant att mannens näsa säger mycket om kuken?

Jag har hört motsvarande både om näsa, händer och fötter.

Kanske ska du kolla in alla tre om du söker stort mellan benen.
Svar på tråden Är det sant att mannens näsa säger mycket om kuken?