• Anonym (kalla mej psykopat dårå??)

fakea en abort??

TRIGGERWARNING ABORT

Hej
    Finns det ngt sätt att fakea en abort på?? Eller åtminstone få en person att tro att jag ska göra abort? 
    Vet att det låter helt psykopatiskt men är en attentionhoe och vill lura mitt ex att jag ska göra det (vi hade ett rätt dramatiskt breakup) 
    Vill se om han fortfarande skulle stå vid min sida. Handlar endast om att jag ska lura honom och ingen annan. Kmr säga till hnm att inte berätta för mina kompisar elr föräldrar osv. Har redan räknat ut att jag kommer behöva va "offline" en dag mot mina kompisar FÖR SÄKERHETSSKULL om mitt ex skulle nämna ngt om det till dom så kan dom tänka "ja hon var ju faktist inte i skolan/aktiv på snap t.ex. den dagen". Tror ni fattar poängen. 
    Behöver alla tips!! 

• Svar på tråden fakea en abort??
  • Anonym (...)

Ts du behöver hjälp att komma vidare o livet, gå och prata med er skolkurator. Att ha sådana här tankar i dina unga år när livet tar en annan vändning bådar inte gott för framtiden.

Vad vill du ha ut av att han tror du gjort en abort, atthab ska komma tillbaka. Börja hata dig. Sprida rykte att du är lättfotad och dessutom gör glatt abort. Låter som en super framtid.

• Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2019-04-22 19:32:45 följande:
    Ts du behöver hjälp att komma vidare o livet, gå och prata med er skolkurator. Att ha sådana här tankar i dina unga år när livet tar en annan vändning bådar inte gott för framtiden.

Vad vill du ha ut av att han tror du gjort en abort, atthab ska komma tillbaka. Börja hata dig. Sprida rykte att du är lättfotad och dessutom gör glatt abort. Låter som en super framtid.
    Håller med
  • Mackan1978

Det kommer att komma fram förr eller senare. Bättre att inte fakea. Du borde absolut behålla barnet, men stå för det.

• Anonym (Cc)

Jag förstår inte vad syftet är? Hur har du tänkt lura honom utöver att säga att du ska göra/har gjort en abort? Ta bild på blodet? Ta en bild på cytotec? Du lär ju inte ta med honom till sjukhuset?

• Tom Araya
    Anonym (kalla mej psykopat dårå??) skrev 2019-04-22 19:17:17 följande:

TRIGGERWARNING ABORT

Hej
    Finns det ngt sätt att fakea en abort på?? Eller åtminstone få en person att tro att jag ska göra abort? 
    Vet att det låter helt psykopatiskt men är en attentionhoe och vill lura mitt ex att jag ska göra det (vi hade ett rätt dramatiskt breakup) 
    Vill se om han fortfarande skulle stå vid min sida. Handlar endast om att jag ska lura honom och ingen annan. Kmr säga till hnm att inte berätta för mina kompisar elr föräldrar osv. Har redan räknat ut att jag kommer behöva va "offline" en dag mot mina kompisar FÖR SÄKERHETSSKULL om mitt ex skulle nämna ngt om det till dom så kan dom tänka "ja hon var ju faktist inte i skolan/aktiv på snap t.ex. den dagen". Tror ni fattar poängen. 
    Behöver alla tips!! 

Låter sjukt i mina öron.

Så mitt tips är att jobba med dig själv.

Annars är det enklaste och mest realistiskt genomförbara att bara vara borta från skolan en dag och säga att du gjort abort.
  • Anonym (Seriöst?)

Detta är ju helt skruvat. Att du är ute efter uppmärksamhet är ju en grej men det här låter mer som att du vill sätta dit ditt ex och jävlas med honom. Eller testa honom. 

Är du gravid på riktigt eller måste du först slå i honom det, innan du kan ljuga om en abort?

Låter som ett väldigt vanskligt företag även om man bortser från det omoraliska. Tänk om det kommer fram på något vis och du blir avslöjad som hon som fejkade en abort för att få uppmärksamhet från exet. Ingen drömsits direkt. 

Fundera några dagar på om det inte finns _något_ annat sätt som du kan hantera den här situationen på. Något som är lite mer värdigt och moget. 

• BurningDiamond
    Mackan1978 skrev 2019-04-22 19:43:21 följande:

Det kommer att komma fram förr eller senare. Bättre att inte fakea. Du borde absolut behålla barnet, men stå för det.

TS är vad jag förstår av hennes inlägg inte gravid, utan vill bara fejka en abort för att testa exet eller i alla fall provocera fram någon form av reaktion. Precis som alla andra normala tonåringar gör när deras relationer tar slut. Sedan växer de upp och börjar koka kaniner.
Svar på tråden fakea en abort??