• Hejhjälpmig

    Ejakulerar. Hela tiden

    Hej!

    Jag har alltid ganska ofta vaknat med kladdiga kalsonger eller av hur jag kommer. Det började bli mer vanligt runt omkring jag fyllde 30 men nu några år senare händer det ibland flera gånger per natt.

    Det senaste halvåret har det börjat bli värre. Vaken, bara av att tänka på något ens i närheten av sexuellt, känner jag direkt hur jag börjar ejakulera. Min snopp hinner inte ens bli hård. Det bara kommer. Jämt. På jobbet, stan, bussen, hemma... när jag försöker runka hinner jag i bästa fall dra bak förhuden, sedan är det igång.

    På vårdcentralen skämde jag ut mig helt kändes det som. Först hann jag börja komma medan jag förklarade problemet för en sjuksköterska och igen när en läkare skulle titta på den. Det skulle gå över över tid trodde hon.

    Har någon annan varit med om det här? Är jättepinsamt. Speciellt på jobbet och ute när jag tex blir helt kladdig i grenen.

  • Svar på tråden Ejakulerar. Hela tiden
  • Anonym (hmm)

    med risk för fredagstroll..men googla  Persistent Genital Arousal Syndrome

  • Hejhjälpmig

    Jag förstår att det framstår som påhittat, men tyvärr inte. Det är ett problem som blir värre och värre. Tack för informationen, ska spana in det.

    Är det någon annan som haft liknande problem? Jag har förstått att det för mig är ett ganska extremt fall, men är det någon som råkat ut för det regelbundet? Berätta gärna hur ni kom över det! Enligt vårdcentralen var det inte ovanligt att det kunde hända, men ofta inte så frekent och spontant.

    Berättade det för en barndomskompis idag när det var väldigt uppenbart när det hände (vi bor i olika städer, knappt setts sen det började). Hon trodde det kunde vara stress, men jag är inte helt övertygad. Har en väldigt lugnt tillvaro istort sätt, mår i övrigt bra och tar hand om mig etc. Inte många större skillnader i livet sen det började hända hela tiden.

    En annan sak är hur det blivit "vattnigare" än förut. Oftast kommer jag länge (ibland flera minuter och bara sprutar / rinner), vilket de på vårdcentralen menade var för att det hände så ofta. Jag har tidigare haft sex flera gånger per dygn utan förändring i konsistens eller färg eller smak. Min kompis hade heller aldrig hört om något liknande. Inte jag heller. Har ni?

  • Anonym (Doktorn?)

    Om det kommer spontant utan att du ens hunnit bli upphetsad låter det mer som att det är neurologiskt. Något verkar reta den delen av nervsystemet som styr ejakulationen. Om det inte går över hade jag tagit kontakt med vården igen för att gå på djupet med vad som orsakar det.

  • Anonym (Metoo)

    Låter ju galet att det sker hela tiden och att det blir tunnare. Kan ju som någon skrev vara en tumör som ger utlösningarna.

    Har själv fått det lättare att komma efter trettio, absolut inte varje dag, men ett par gånger om året de senaste åren har jag kommit bara av en lätt sexuell retning, så som en kollegas rakade fitta som syntes då trosan hamnat på sne och hon la upp fötterna på vårt skrivbord, eller när en okänd kvinna på badhuset hade en lite väl genomskinlig vit baddräkt.

    Har också kommit i byxan ett par gånger när vi ska ha sex vilket inte varit så uppskattat..

  • Hejhjälpmig

    Hej,

    Tack för era svar! Jag åkte till vårdcentralen igen och fick en remiss. Efter mycket om och men och tester (med något pinsamma inslag så att säga), så kom de fram att det var stressrelaterat och rekommenderades att försöka ta det lugnare med jobb osv. Även någon sorts sömntabletter (kan bli lite svårt när man skämt ut sig under dagen.

    Gällande hur det blev vettigare var inget ovanligt tydligen. Fick förklaringen att det var eftersom det hände så ofta blev det helt enkelt så för många. Ironiskt nog samtidigt som jag fick det förklarat, var rätt kul i efterhand egentligen. Att det hände så ofta hade tydligen att göra med storlek.

    Det händer fortfarande men inte lika lätt efter att ha följt råden. Vaknar ofta av det och idag hände det när jag pratade med grannfrun. Vaken krävs det att jag blir upphetsad/ tänker på sex och känns mer som riktiga orgasmer och jag hinner oftast till och med bli hård innan det händer även om det går fort. Har testat att runka och lyckats klara av att inte spruta innan jag tagit tag i kuken. Hoppas att ingen annan råkar ut för det här men hoppas att det här inlägget kan hjälpa

  • Perjonsson

    Hmm. Jag har passerat 50 och jag har det jäkligt jobbigt för att komma. Krävs rejält med jobb.

    Men det är ju 4 saker som kommer ur snorren.

    Piss.

    Sperma

    Prostata sekret..

    Fontän orgasm vätska.

    Det är ju så att när man får en sperma orgasm passerar ledaren prostatan som blandar upp sperman med mjölkvit prostata sekret. Vid sex/runk brukar det komma försats vilket är prostatasekret o inte sperma. Sperman kommer med en pumpande kraft.

    Men kvinnor kan få fontänorgasmer med en massa sprut och det kan även vi killar få.

    Detta sprut kommer som ett flödande och inte pumpande och är kristallklart men kan komma som mixat av piss om man inte pissat på länge.

    Fontänorgasm får jag upp till 15 gånger på en kväll av rejäl analsex med en dildo. Efter ett tags knullande börjar analen reagera med sköna sammandragningar/krystningar. Och då låter man röven krysta ut dildon men man med kraft fortsätter knulla röven med dildon snabbt och det kommer börja tokspruta ur snorren jäkligt skönt.

    Det gäller för dej att vara säker på vad som kommer ur dej när du kommer ideligen.

    Har man fått sperma orgasm brukar det dröja 1-3timmar innan ny sperma bildats. Är det så att du kommer var 20minut så börjar jag undra om det är sperma?

    Jag rekomenderar dej att börja leka med en hård o ådrig dildo i röven för att framkalla fontän och prostata orgasm/sprut för att se om detta ändrar något för dej.

    Har du en prostata som producerar för mycket sekret eller att fontänsprutet är det samma som du lägger i kallingarna?

  • deski

    Men -är det skönt då - då har du ju tur.

    då kan du fullständigt skita i kvinnor o baaaraaa jobba jobba jobba
    o spaaraa spaaraaa spaaraaa o bli mångmiljonär o kanske senare
    miljardär

  • Perjonsson
    Hejhjälpmig skrev 2019-04-28 03:56:03 följande:

    Jag förstår att det framstår som påhittat, men tyvärr inte. Det är ett problem som blir värre och värre. Tack för informationen, ska spana in det.

    Är det någon annan som haft liknande problem? Jag har förstått att det för mig är ett ganska extremt fall, men är det någon som råkat ut för det regelbundet? Berätta gärna hur ni kom över det! Enligt vårdcentralen var det inte ovanligt att det kunde hända, men ofta inte så frekent och spontant.

    Berättade det för en barndomskompis idag när det var väldigt uppenbart när det hände (vi bor i olika städer, knappt setts sen det började). Hon trodde det kunde vara stress, men jag är inte helt övertygad. Har en väldigt lugnt tillvaro istort sätt, mår i övrigt bra och tar hand om mig etc. Inte många större skillnader i livet sen det började hända hela tiden.

    En annan sak är hur det blivit "vattnigare" än förut. Oftast kommer jag länge (ibland flera minuter och bara sprutar / rinner), vilket de på vårdcentralen menade var för att det hände så ofta. Jag har tidigare haft sex flera gånger per dygn utan förändring i konsistens eller färg eller smak. Min kompis hade heller aldrig hört om något liknande. Inte jag heller. Har ni?


    Nu verkar TS botat sitt problem då han inte svarar längre.

    Jag har pökat med drygt 100 tjejer och det är festligt va olika de funkar.

    Dock minns jag hon som inte kunde få orgasm hur jag än kämpade.

    Sen minns jag hon som fick fullkroppsorgasmer direkt när jag penetrerade henne. Först sparkade hon ofrivilligt ur sängen med sen lärde jag mej att likt rodeo klamra mej fast på henne allt jag orkade för att inte råka få käken avsparkad. Hon var häftig på sitt sätt men inte kul att inte kunna jöka ett tag före hon kom. Tror hon kom ca7 gånger innan jag kom o allt var över på 10 min. Däremot var det kul att vara ute med henne med handen ge henne orgasmer på bussen o stranden.
Svar på tråden Ejakulerar. Hela tiden