• Anonym (Intre­sserad­!!)
    Fri 26 Apr 2019 16:25
    153 visningar
    0 svar
    0
    153

    Kommer alltid på vad jag skall säga efteråt

    Jag stor trivs med en kvinna. Någon som jag verkligen känner mig så bekväm med och en stor lust att bara hänga med hela dagarna. Hon har fått mig att tappa intresset för andra kvinnor. Det är verkligen bara hon som är i fokus och jag försöker inte att verka allt för klängig eller desperat så jag tar det lite försiktigt. Ännu bättre är det att jag upplever vissa tecken på att hon i princip känner detsamma.

    Det som stör mig är att jag kommer alltid på vad jag borde ha sagt till henne efter att det är försent. T.ex om jag råkar stötta på henne och hon eller jag har fokus på vägen, så blir det i princip bara en hälsning och i och med att man har tid att passa hinner man bara småprata i kortare stund. Så det är inte så att jag kan springa efter personen bakifrån och ta upp det efteråt, det hade bara blivit märkligt och förmodligen läskigt för henne.

    För tillfället har jag många gånger velat tacka henne för lunchen som var för en vecka sedan. Jag kommer nog inte träffa henne hela helgen och nästa vecka kanske det är försent att tacka för det då, eller vad tycker ni? Det känns bara så lustigt att säga tack då, men jag hade verkligen en helt underbar lunch med henne. Som jag gärna vill ta upp för att sedan höra om hon har lust att hitta på fler saker, för då kanske man kan bestämma en ytterligare aktivitet/träff.

    Nu i helgen kommer jag grilla och jag vill så gärna att hon skulle ha varit med. Jag stötte på henne en snabbis. Jag vart lite irriterad på mig själv för det hade varit så himla kul att fråga henne om hon ville vara med eller åtminstone tacka för lunchen.

    Skulle det inte bli fånigt att tacka för lunchen som var förra veckan? Nästa vecka blir det ju för två veckor sedan, så det kanske är försent att tacka då.

    Jag är inte nervös inför henne, jag känner snarare en enorm bekvämlighet inför henne. Så jag förstår inte riktigt varför jag alltid kommer på vad jag borde ha sagt efteråt.

    Angående om varför jag inte kommer träffa henne i helgen eller har hennes nummer, vill jag inte nämna för tillfället :)

Svar på tråden Kommer alltid på vad jag skall säga efteråt