• Sat 27 Apr 2019 23:57
    3747 visningar
    17 svar
    17
    3747

    69'an - vad tycker du?

    Vad tycker du om 69'an?
    Alltså där ni ligger/står så att ni har ansiktet mot partnerns kön och partnern lika mot dig samt att ni stimulerar varandra, huvudsakligen oralt, men även med hand, fingrar och leksaker.

    Frågan ställs till både män och kvinnor, oavsett sexuell läggning.

    Komplettera gärna din röst med kommentarer om vilket kön och läggning du har, om du föredrar att ni ligger på sidan eller under/över och annat relevant att berätta.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 69'an - vad tycker du?
  • Anonym (H)
    Sun 28 Apr 2019 00:06
    #1
    +1

    Straight kvinna och jag älskar 69an med min sambo! Vi ligger gärna på sidan för att förenkla för båda. Vi kan ligga så i 15-20 minuter och bara njuta. Ibland kommer han först och då är vi nöjda! Eller så kommer jag först och då har vi penetrerande sex efteråt. Skönt hur som helst! :)

  • Anonym (JP)
    Sun 28 Apr 2019 00:12
    #2

    Det är sexigt mentalt och jag vet att min partner tänder på det. Men rent fysiskt är det inget himlastormande. Jag skulle aldrig kunna komma så. Både p.g.a. ställningen och för att jag blir för distraherad av att suga så jag tappar fokus på att njuta själv. Men som sagt, jag vet att han njuter och rent mentalt är det riktigt hett.

  • Sun 28 Apr 2019 00:29
    #3
    Anonym (H) skrev 2019-04-28 00:06:59 följande:

    Straight kvinna och jag älskar 69an med min sambo! Vi ligger gärna på sidan för att förenkla för båda. Vi kan ligga så i 15-20 minuter och bara njuta. Ibland kommer han först och då är vi nöjda! Eller så kommer jag först och då har vi penetrerande sex efteråt. Skönt hur som helst! :)


    Hur ligger du då?
    I fosterställning med ena benet i luften?
  • Anonym (Njä)
    Sun 28 Apr 2019 05:01
    #4

    Inte min grej. Älskar att bli slickad. Älskar att suga. Men inte samtidigt. Oavsett hur vi ligger så blir det aldrig bekvämt. Och jag skulle aldrig kunna få orgasm så. Behöver koncentrera mig på en sak i taget

    Men kan vid vissa tillfällen tycka att det känns lite sexigt att sitta grensle över hans ansikte och bli slickad samtidigt som jag suger. Men det tänder mig mer mentalt än fysiskt.

  • Anonym (Love it)
    Sun 28 Apr 2019 16:38
    #5

    Kvinna straight

    Alltid 69:a när jag träffar min kk. Hans favorit och även en av mina. Han ligger alltid underst. Har gärna en dildo med i leken.

  • Anonym (skönt­)
    Sun 28 Apr 2019 18:10
    #6

    69 an är lika skönt som 96an

  • Anonym (sexy)
    Tue 28 May 2019 22:24
    #7

    Jag och min första tjej hade ofta 69 an som en del av förspelet väldigt läckert 

  • Anonym (Fingr­ad)
    Wed 29 May 2019 11:49
    #8
    Anonym (Love it) skrev 2019-04-28 16:38:43 följande:

    Kvinna straight

    Alltid 69:a när jag träffar min kk. Hans favorit och även en av mina. Han ligger alltid underst. Har gärna en dildo med i leken.


    Antar att dildon använda på Dej?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 29 May 2019 12:00
    #9

    Jag gillar den. Har den då och då med min kille, skulle gärna köra oftare. Jag ligger överst. Jag har lättare att komma så än när jag bara blir slickad.

  • Anonym (Love it)
    Thu 30 May 2019 09:27
    #10

    [quote=79654866][quote-nick]Anonym (Fingrad) skrev 2019-05-29 11:49:41 följande:[/quote-nick]

    Antar att dildon använda på Dej?

    Ja, dildon används på mig

  • Thu 30 May 2019 22:43
    #11

    Den är faktiskt allra bäst med en annan tjej. Men klart bra även med en kille förstås

  • Thu 30 May 2019 22:58
    #12
    +1

    Tycker, som med vanlig oralsex, att det gör sig bäst om man fokuserar på den ena parten och inte hela tiden är inne i ett eget kåtrus.
    Som undergiven ligger jag ofta under kvinnan och ger, det är en bra position. Och visst händer det att det "tas" även på mig, men fokuset ligger på henne.

  • Mon 1 Jun 2020 09:21
    #14

    Har aldrig provat den, lär inte hända heller

  • Mon 1 Jun 2020 13:49
    #14
    +1

    Är straight kvinna och ger hellre oralsex än får. Vill se mannens njutning och då blir det lite knas att ha mina ögon mot hans pung...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (ooo)
    Mon 1 Jun 2020 14:11
    #15

    Det är krångligt! Kan inte slappna av och njuta då det är för många moment igång samtidigt. Det blir mest som ett arbete och fokus blir på att göra rätt saker. Inte skoj ju. 

  • Anonym (Man40­+++)
    Mon 1 Jun 2020 14:23
    #16

    Gillar den, och har alltid gillat den. Dels för jag tycker om att tillfredsställa min sambo oralt, och jag gillar även när min sambo tillfredsställer mig oralt.

    Jag upplever det som att vi båda får en starkare upplevelse (och blir "kåtare)  när vi tillfredsställer varandra samtidigt, och vi har båda lätt(are) att komma och kommer då ganska nära varandra (inte för att det spelar någon roll). Händer ibland att vi "nöjer oss" och avslutar med 69:an som vi normalt ser som en del i vårt förspel.

    Ibland blandar vi även in en dildo (på henne).

    Sen är vi helt tillfreds med våra kroppar och "kroppsöppningar" och tycker inte att det känns märkligt att ha diverse kroppsdelar och öppningar i direkt synfält...Flört

  • Mon 1 Jun 2020 17:51
    #17
    Mandel skrev 2020-06-01 13:49:26 följande:

    Är straight kvinna och ger hellre oralsex än får. Vill se mannens njutning och då blir det lite knas att ha mina ögon mot hans pung...


    Jag gillar att bli avsugen, så underbart skönt det är.
Svar på tråden 69'an - vad tycker du?