Din dildo jämfört med din mans kuk
Hur stor är din dildo i förhållande till din mans kuk? Om du har flera dildos välj då din favoritdildo. Kommentera gärna också samt berätta om du har köpt dildon själv eller fått den.
Hur stor är din dildo i förhållande till din mans kuk? Om du har flera dildos välj då din favoritdildo. Kommentera gärna också samt berätta om du har köpt dildon själv eller fått den.
Min favorit är kanske inte en riktig dildo.
Det är ett huvud som man sätter på en Magic Wand. Kraftiga vibrationer och en form som hittar g-punkten av sig själv och stimulerar klitoris grymt effektivt är ett recept för garanterad orgasm på nolltid.
Fick denna i en leklåda som gubben plockat ihop som namnsdagspressent för många år sedan.
Har bara en dildo och den är riktigt stor. Ca 30cm och väldigt grov. Använder den inte när jag onanerar i vanliga fall utan det är min man som går igång på att knulla mej med den.
Den är oavsett storlek, bättre. Den kam liksom göra mer än bara ut och in.
Har en i typ samma storlek som hans peni, samt en som är större. Men för mig finns det ingen dildo i världen som kan slå äkta vara. Använder dock inte dildo så ofta, oftast använder vi den tillsammans i förspel då han tänder på att se den föras in i mig. När jag tillfredsställer mig själv använder jag oftast mitt finger för klitorisstimulans. Kan dock tillägga att det är han som köpt dem. Den första va i samma storlek som hans, då han har lite komplex för sin storlek, sen kom han med en större.
Den är oavsett storlek, bättre. Den kam liksom göra mer än bara ut och in.
Nu är jag ju man men jag ser inte anledningen till att köpa en mindre dildo än sin mans kuk. Om han inte har så stor att det är svårt att genomföra penetration dvs.
Att man väljer en mindre för att inte såra mannen känns för mig lika konstigt, är det inte för kvinnans njutning man köper en sådan?
Sist av allt tycker jag det är konstigt att det är någon form av fulstämpel på att gilla stora kukar/stora dildos etc. Typiskt svenskt, lagom är bäst och jantelag hit och dit! Faan, är det en stor kuk man går igång på, stå för det och skäms inte.
Nu är jag ju man men jag ser inte anledningen till att köpa en mindre dildo än sin mans kuk. Om han inte har så stor att det är svårt att genomföra penetration dvs.
Att man väljer en mindre för att inte såra mannen känns för mig lika konstigt, är det inte för kvinnans njutning man köper en sådan?
Sist av allt tycker jag det är konstigt att det är någon form av fulstämpel på att gilla stora kukar/stora dildos etc. Typiskt svenskt, lagom är bäst och jantelag hit och dit! Faan, är det en stor kuk man går igång på, stå för det och skäms inte.
Några av mina bekantskaper har velat ha avgjutningar av min kuk, i stil med clone-a-willy. Så i de fallen har dildon varit exakt lika stor som min ;)
I de flesta övriga fall har kvinnorna använt i stil med den som visades på bild högre upp i tråden, mindre "dildos" med olika typer av krökar och annat samt "kaninen" och andra klassiker hellre än kukformade dildos.
Svarade att den är mindre, men det är en sanning med modifikation då det är en "dubbelsidig" dildo. Så totalt är den 15 cm lång (något längre än sambons, men hans är grövre), men gjord för att använda halva längden åt gången. Ena änden är lite grövre och andra lite smalare.
www.lovehoney.de/product.cfm
Större men använder inte den som en klassisk dildo. Det är en magic wand så den används typ enbart för vibrationen
En mindre kan vara bättre tex. för att köra analt, så inte alltid större är att föredra då.
Svarar för Min knull kompis del. Ett antal mindre med krökar eller annat som ligger underst i lådan. En klånad jelly av Min kuk som hon använder ensam samt en betydligt större vi använder då hon vill känna sej fylld.