• älskamigmucho

    vill hon ska operera bröst

    Jag är bi hon lesbisk m vill ha henne så mycket o jag är en slynig liten hora som är riktigt sugen på att bli hennes slyna o nu så är jag sugen på att vara med en annan tjej som är lika bystig som jag. Kan jag be henne operera brösten? Hon har c/d kupa o jag f

  • Svar på tråden vill hon ska operera bröst
  • Anonym (skaffa en sexdocka)
    älskamigmucho skrev 2019-05-01 21:09:04 följande:

    Jag är bi hon lesbisk m vill ha henne så mycket o jag är en slynig liten hora som är riktigt sugen på att bli hennes slyna o nu så är jag sugen på att vara med en annan tjej som är lika bystig som jag. Kan jag be henne operera brösten? Hon har c/d kupa o jag f


    Ja men självklart, låter ju som en toppenidé!! Hon kanske ber dig att avlägsna lite av dina inre blygdläppar för hennes skull eller injicera lite filler i de yttre så de blir lika svullna som dina bröstCoolSkålSolig. Smaskig måltid!!!
  • Mantrasina
    älskamigmucho skrev 2019-05-01 21:09:04 följande:

    Jag är bi hon lesbisk m vill ha henne så mycket o jag är en slynig liten hora som är riktigt sugen på att bli hennes slyna o nu så är jag sugen på att vara med en annan tjej som är lika bystig som jag. Kan jag be henne operera brösten? Hon har c/d kupa o jag f


    Vad har eran läggning med saken att göra? Du kan aldrig be en partner operera sig för att du ska bli nöjd med dennes kropp. Det är fan vidrigt.
  • DanneD

    Svin.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Anonym (...)

    Du skriver som om du vore en 10-årig pojke som lånat morsans mobil och skapat en tråd om tuttar på familjeliv.

    Heehehehhe, bröst, hora, slyna!!!

  • Mackan1978

    Tror du inte att vi känner igen dig sen tidigare, du bara sitter och hittar på en massa sexuella saker hela tiden.

    Den ena stunden är du lesbisk och den andra stunden något helt annat.

Svar på tråden vill hon ska operera bröst