• Äppleskrutt

    Fundering

    Hej

    Jag har 3 barn födda -93, -96, och 2017.

    Alla tre pojkar.

    Har efter den sista grabben en fundering.

    Är detta normalt eller lite sjukt, vet ej vad detta beror på.

    Har sista månaderna knasiga tankar typ kan tänka på popcorn och i nästa sekund se min minsta få i sig det och sätta i halsen, fler såna konstiga saker. Kan se en traktor o sen direkt börja tänka o se framför mej min lilla komma i vägen för den,fruktansvärt jobbigt.

    Älskar ju mina barn lika mycket men denna e en sladdis och får absolut inte hända han nåt, givetvis inte nåt av mina barn, men de andra är vuxna och har sina liv ????

    Handlar det om kontrollbehov eller vad? Börjar bli väldigt jobbigt.

    Han har vart sjuk en del , mycket feber, feberkramper osv, kanske nåt som sitter .

    Undrar om fler än jag som upplever/upplevt detta.

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Fundering
  • Leila4

    Du är inte ensam. Är 25 år och min son är snart 3. Tänker sådana tankar HELA TIDEN! Det är ju för att man är ju på sin vakt. Det är superjobbigt jag vet. Det är som att vi ser farorna innan det händer vilket är SUPERBRA! man vill ju göra allt för och skydda sina små. Jag menar, jag blir galen om jag ser en Mamma ge sitt barn en tom pet flaska som ungen leker med, hallå?! Korken kan faktiskt skruvas upp och barnet kan sätta i halsen. En del mammor är superhårda och stänger den ordentligt men en del är riktiga slarvmammor. Jag menar, i feel you!

  • Leila4

    Och sen visst kan man bli lite mer känslig om man har feber men precis sådana tankar du har, har jag.

Svar på tråden Fundering