• Anonym (Ej blinda ögon)

Lögner om Herbalife, vad vet ni o har erfarenhet?

Ni som har varit i kontakt med Herbalife, vad är eran erfarenhet om detta pyramidspelet?
    En jag trodde mig känna, har helt snöat in sig o tror på allt försäljarna säger.
    Hon verkar inte förstå att bla Zlatan blivit sponsrad av företaget o då fått massa betalt för att samarbeta med dem. Likaså tror hon att en forskare har fått nobelpriset pga av Herbalife, vilket inte stämmer.
    Hur som helst.....det är ju hennes liv o val att vara blind o godtrogen,
    men vad är er erfarenhet? Nackdelar? Lögner?
    Bevis på falsk marknadsföring? Osv osv.....

• Svar på tråden Lögner om Herbalife, vad vet ni o har erfarenhet?
  • Anonym (Mm)

Jag orkar inte lyssna på allt blaj, men jag är väldigt förtjust i herbalifes produkter, särskilt shaken formula 1. Svårt att leva utan den faktiskt.

• Anonym (Lisa)

Jag har använd produkterna och blev mycket piggare.Enligt mig är det bra produkter,men det är dyrt.

• Anonym (netflix)

Det finns en bra dokumentär på netflix som heter "Betting on zero" som handlar om herbalife.

• Anonym (Kajjan)

Intressant. Har en vän som är helt insnöad men som vet att jag inte är intresserad så vi snackar aldrig om det.. Men av bilder jag har sett så liknar deras möten inget annat än väckelsemöten och typ ?klubben för inbördes beundran? och gruppfoton osv... blä spyr

• Tiina87

Tar nästintill dagligen två herbalife shake och för mig fungerar det för viktnedgång och att jag får i mig bra näring. Plus att jag öven tar före, efter och under träning vilket för mig har givit fina träningsresultat. Däremot distribuerar jag inte till andra och tjänar således inte pengar på det. Brukar heller inte promota det, enbart till de som är nyfikna.

Tror på produkterna men är inte så förtjust i pyramidspelet.

• Tiina87

Däremot sitter Dr. Louis «Lou» Ignarro sitter i The Scientific Advisory Board for Herbalife, som fick

Nobelprisen i fysiologi eller medisin 1998 han har aldrig forskat eller arbetat men näringslära. Kanske är det hon menar att en forskare fått nobelpriset för det...

Svar på tråden Lögner om Herbalife, vad vet ni o har erfarenhet?