• Anonym (Varför?)

    Dessa minimala bikinitrosor

    Varför har nästan alla kvinnor såna minimala bikinitrosor som inte täcker rumpan, utan är som en string med bara lite mer tyg upptill? Vill de visa upp rumpan eller är det för att det är mode? Jag tycker personligen inte att det ger något positivt budskap till barn och ungdomar.

    Varför går inga män i liknande byxor kan man undra...

  • Svar på tråden Dessa minimala bikinitrosor
  • Pierott

    Jag har inga minimala string när jag solar men vanliga string, mest för att ge min bleka rumpa sol

  • Anonym (Sol)

    Det är ju förstås för att få sol på maximalt mycket hud! Vissa kvinnor hatar vita områden!!

  • Spaghetti

    Jo, jag håller med dig: det ser billigt ut och ger ett oanständigt budskap till unga. Jag antar att många bara vill se ut som Kardashian eller något sådant?


    Har någon sett mina köttbullar? (^_^)
  • Anonym (re)
    Det är mode men också att folk slutar bry sig om vad andra tycker och faktiskt ahr vad de är mest bekväm i. Många använder string annars så.
    Personligen vill jag helst inte se stringrumpor då det är jobbigt för mitt självförtroende och mer än jag vill se. Men det är mitt eget problem och att bära minimala bikinitrosor sänder inte något negativt budskap till barn och ungdomar... vad skulle det vara?
  • Spaghetti
    Pierott skrev 2019-05-02 19:03:50 följande:

    Jag har inga minimala string när jag solar men vanliga string, mest för att ge min bleka rumpa sol


    Kan du inte bara slafsa på lite brun utan string istället, haha?!
    Har någon sett mina köttbullar? (^_^)
  • Pierott
    Spaghetti skrev 2019-05-02 19:23:51 följande:

    Kan du inte bara slafsa på lite brun utan string istället, haha?!


    Haha brun utan string
  • Anonym (Livia)

    Tror att det främst är ett mode. Avskyr att kolla i onlinebutiker och i princip alla bikinitrosor ser ut som att dom blivit uppdragna så högt att modellen har en wedgie.

    Och då är jag ändå under 30 och en person som dessa trosor riktar sig till, men det ser ju inte klokt ut?

  • Anonym (Abc)

    Så sjukt fult. Och även vanliga modeller är skurna så att de vusar betydligt mer av skinkorna. Behövde ny bikini i somras och för att få en som inte visade halva skinkorna utan att vara hipstermodell fick jag köpa knytmodell där jag gick upp till storlek L istället för S för att få tyg nog att täcka rumpan lite. Gällde typ alla bikinis jag tittade på.

  • Anonym (gulli)

    Oj vad folk är konservativa. Själv skulle jag inte bry mig om folk gick omkring nakna på stranden.

Svar på tråden Dessa minimala bikinitrosor