• Anonym (benst)

Hur tänker tjejer om sex?

Man får som kille ofta höra att man bara tänker på sex, att man bara vill komma innanför trosorna på tjejkompisarna, osv. Nu hör väl detta ändå till naturens vägar, det är väl liksom människans sätt att överleva genom att föra vidare DNA osv.

Hur tänker ni kvinnor egentligen om sex? Går ni runt med "stånd" hela dagarna och vill bli knullade eller tar ni det mer platoniskt?

Hört rykten om att tjejer egentligen inte gillar själva sexet, ett evigt ut och in.

Har ingen aning om hur det känns för er tjejer under själva akten. Vissa verkar ju njuta som satan (känns mer?) medan andra verkar som om de hellre velat sitta och titta på Greys Anatomy (känns inte mycket?).

Låt höra!

• Svar på tråden Hur tänker tjejer om sex?
  • Anonym (Killtjejen)

Jag vill ha sex ofta och tänker på sex ofta när jag har en partner.

Om jag är singel så stänger jag av sexlivet , på sparlåga liksom.

Jag kan visst vara kåt men inte på killar till höger och vänster.

Ligger bara i fasta relationer.

• Anonym (H)

Klart man kan tänka på sex många gånger under dagen, men man blir ju inte plaskvåt för det.. Mer sugen och tänker att fan, hade varit nice att ligga nu! Men man sitter ju inte och vibrerar av kåthet liksom.. Och för att bli våt krävs mycket mycket mer än så. Är jag i ett förhållande tänker jag oftare på sex.

När det gäller känslan att ha sex så är det ju så mycket mer än bara in och ut. Jag gillar sex eftersom man känner sig sexig och åtrådd. Att få känna en mans tyngd på sig och att få höra honom stöna är enormt sexigt! Såklart är själva penetrationen är skön också, men jag gillar kombinationen av allt! Man känner sig även extra kär efteråt.

• Eena

Det går i perioder för mig. Ibland ser jag helt klart på män som potentiella sexpartners och tänker på sex många många gånger om dagen. Och ibland är de tankarna längre bort. Däremot är jag inte kontant våt ens när jag är som mest sugen.

När jag är sugen är sex riktigt riktigt skönt. Är jag mindre upphetsad känns det mindre

• Anonym (Sugen)

Jag är nästan mer sugen utan en relation...tänker ofta på sex då med men verkligt mkt som singel. Det stänger inte av sig då utan jag kan bli disträ på jobbet för att tankarna vandrar ditåt. Har alltid varit sån, verkar funka mer som en man på det området.

Sen så är sex inte enbart penetrerande sex för mig, då hade jag kanske inte varit lika lätt-tänd, det är ju bara en del av sex. Med en del har jag haft enbart oralsex t ex ibland, är ju så skönt.

Vad som gör mig avtänd däremot är när män i grupp liksom hö hö-ar när man passerar...den där objektifieringen (gärna av riktigt oattraktiva hannar med) får mig att tappa lusten direkt. Nån slags brist på respekt som lägger sig på minnet.

• Anonym (My)

Nej jag går inte runt och blir random kåt av random män. Så funkar det inte.

Däremot om jag har attraktiva män omkring mig som jag känner väl eller någorlunda så kan jag bli väldigt sugen och vilja bli påsatt här och nu. Jag kan till och med flirta och hinta om att jag är tillgänglig och sugen. (är singel)

Jag älskar allt med ett samlag, prio ett ÄR just själva akten. Sen hånglet, smekningar, oralsexet, den gemensamma lusten till varandra, attraktionen, stönandet och att jobba fram till en orgasm. My god!

• Anonym (benst)
    Anonym (My) skrev 2019-05-03 07:07:43 följande:

Nej jag går inte runt och blir random kåt av random män. Så funkar det inte.

Däremot om jag har attraktiva män omkring mig som jag känner väl eller någorlunda så kan jag bli väldigt sugen och vilja bli påsatt här och nu. Jag kan till och med flirta och hinta om att jag är tillgänglig och sugen. (är singel)

Jag älskar allt med ett samlag, prio ett ÄR just själva akten. Sen hånglet, smekningar, oralsexet, den gemensamma lusten till varandra, attraktionen, stönandet och att jobba fram till en orgasm. My god!

Hur gör en tjej som "hintar" att man är tillgänglig?

Har aldrig varit på krogen så kan inte påstå att jag sett några tjejer som "hintar"? :)

Jobbar iofs i ett typiskt kvinnoyrke, så är väl 1 kille på 5 tjejer i arbetsgrupperna. Och jag går iofs inte heller runt och tänker på sex, men ser man nån tjej som ser attraktiv ut kan man ju gå och fantisera emellanåt, men inte så att man springer in på jobbtoan och runkar av sig, det var mer i tonåren....

Nu vet inte jag hur kladdig en tjej blir av att "pulla", men känns som att det är lättare att göra det spontant och komma än en kille som blir kladdig av allt sput. Rätta mig gärna om jag har fel.
  • Anonym (benst)

Obs att jag bara är nyfiken på hur tjejer tänker. Det är ingen avsedd öh... runktråd det här. Sen får ni tro vad ni vill.

• Anonym (Tjej)

Tänker på sex nästan jämt, onanerar flera ggr per dag. Behöver inte ha attraktiva män omkring mig, det fungerar bra med oattraktiva också ???? men onanera på jobbet känns bara för riskfyllt och oseriöst. Jag är en sån tjej som visar tydligt om jag är intresseradav någon (=vill ha sex med den). På vissa killar funkar det men jag tror många blir osäkra/nervösa. Men jag orkar inte vara passiv och vänta på att trögtänkta personer ska få idén att vi ska knulla.

• Anonym (Sugen)
    Anonym (benst) skrev 2019-05-03 09:46:38 följande:

Har aldrig varit på krogen så kan inte påstå att jag sett några tjejer som "hintar"? :)

Jobbar iofs i ett typiskt kvinnoyrke, så är väl 1 kille på 5 tjejer i arbetsgrupperna. Och jag går iofs inte heller runt och tänker på sex, men ser man nån tjej som ser attraktiv ut kan man ju gå och fantisera emellanåt, men inte så att man springer in på jobbtoan och runkar av sig, det var mer i tonåren....

Nu vet inte jag hur kladdig en tjej blir av att "pulla", men känns som att det är lättare att göra det spontant och komma än en kille som blir kladdig av allt sput. Rätta mig gärna om jag har fel.

Om en tjej hintar så kommer du inte att kunna misstolka det...iaf inte när jag och lika mig gör det.

Är inte rena utseenden huvudsakligen som tänder mig utan situationer och blickar...är inte så att jag blir tänd av nån okänd person alls. Ev. nån jätteattraktiv som ger mig en het blick..det skulle kunna funka.

Skulle aldrig få för mig att onanera på jobbet...där är jag seriös och har mkt att utföra. Skulle bli kladdigt och obehagligt efteråt med...
  • Anonym (benst)

Jag kan bli väldigt påtänd av att krama min fru i rätt situation, men det är väl individuellt.

Hörde nån antagligen skröna om en tjej med kjol som blev väldigt snabbt våt när hon kramade sin pojkvän. Ska tydligen ha runnit nerför benen. Jag vet inte om det ens är möjligt, eller bara nån killes sexfantasier, så låter det vara sagt med en nypa salt.

• Anonym (My)
    Anonym (benst) skrev 2019-05-03 09:46:38 följande:

Jag går aldrig på krogen så jag hintar i vardagen där jag befinner mig. Och egentligen handlar det ju om att man är tydlig. Jag säger att jag är singel, attraherad och gärna skulle ta en snabbis.. *blink blink* gärna kombination med närhet och beröring.

Onani på jobbet är otänkbart, det har jag inte tid med och verkligen inte lust med heller.
  • Anonym (Skämskudde)
    Anonym (Sugen) skrev 2019-05-03 06:39:30 följande:

Vad som gör mig avtänd däremot är när män i grupp liksom hö hö-ar när man passerar...den där objektifieringen (gärna av riktigt oattraktiva hannar med) får mig att tappa lusten direkt. Nån slags brist på respekt som lägger sig på minnet.

Är själv man och förstår mig inte på såna.
    Jag kollar in kvinnor ute, men skulle aldrig vissla efter henne, eller liknande.
    Däremot så har jag faktiskt gått fram till kvinnor jag tyckt var söta, och sa det till henne, frågade om fika.
    Alla såg glada ut och sa tack, men tackade ändå nej Glad
Svar på tråden Hur tänker tjejer om sex?