• VillIntePappa

    Varför Familjeliv?

    Jag är nyfiken på varför ni finns på familjeliv och vad får ni ut ur detta forum? Kommer ni hit för att fördriva tiden eller för att träffa folk för vänskap, sex mm eller helt enkelt för att ni är trötta på det verkliga livet därute med allt vad det innebär?

  • Svar på tråden Varför Familjeliv?
  • Fjäril kär

    Hängde på systersajten Bröllopstorget från början och vi var några nattugglor där som häckade i allmänna diskussioner och när sen det aviserades att Familjeliv skulle starta så hängde vi med då detta forum passade bättre för att diskutera barn,graviditet och svärmödrar. Så jag har varit med sedan start och tycker detta är fantastiskt forum som täcker det mesta.

  • Tow2Mater

    Fördriva tiden och hålla min svenska vid liv på ett billigt och lättsamt sätt (bor utomlands). Och ibland vill man bara bidra till att rätta felaktig information om det mesta som florerar här.

  • Anonym (Anonymiteten)

    Jag gillar anonymiteten. Att kunna diskutera sådana saker som jag går och tänker på, med människor som inte vet vem jag är i verkligheten. Gillar även att läsa om andras erfarenheter, då jag är intresserad av människor helt enkelt. Jag har ett konto på Flashback också, men där blir det mer att jag diskuterar politik och samhällsfrågor, eftersom man inte riktigt får göra det här - alla åsikter och insikter är inte tillåtna här, men det är de på Flashback.

    På Flashback finns det i stället inte så många vettiga människor att diskutera relationer och familj med. Man får mest dumma svar där. Man kan inte heller ändra nick till "anonym" där, och jag vill inte outa alltför mycket om mitt privatliv under samma nick som jag diskuterar politik, för det skulle kunna göra dålig reklam för mitt parti.

    Jag har aldrig träffat någon härifrån - eller från Flashback - IRL. Vill inte det heller, för jag vill som sagt inte outa mig. Gillar anonymiteten. Dessutom tror jag att man kan bli besviken på den andra, eller att den andra kan bli besviken på en själv, när "bilden" inte stämmer. Bättre att hålla det anonymt, och att träffa män på speciella dejtingsajter som är avsedda för det. 

Svar på tråden Varför Familjeliv?