• osynlig747

    är jag bisexuell

    Jag har under flera år börjat att bli mer och mer attraherad av att klä mig i kvinnliga underkläder. till och börja med trosor men numera även BH, strumebandshållare, stayups och mer.

    jag känner ett lugn när jag gör det och även en sexuell attraktion till det.

    jag har även börjat känna en längtan för att visa upp mig för både kvinnor och män. Speciellt har jag också börjat fundera på att vara klädd i kvinnounderkläder och vara med en man.

    jag vet inte om jag är bisexuell eller vad det kan vara. men jag känner mig sexig och lugn när jag får klä upp mig i kvinnounderkläder. och önskar att jag fick möjlighet att träffa någon som vill se mig i dem och kanske mer. men vet inte hur jag ska göra. har ni tips är jag tacksam?

  • Svar på tråden är jag bisexuell
  • Anonym (...)

    Är bisexuell själv. Många av oss grubblar mycket över etiketten på sexualiteten. Gör inte det. Skit i etiketten och gör det som känns bra och rätt istället.

    Tror inte du har några problem att hitta intresserade män för att uppfylla dina fantasier. Prova lyckan på qruiser, bodycontact eller appen grindr.

    Lycka till

  • Perjonsson

    Jag är lika som dej TS men jag har lekt längre.

    Älskar rollspel och få vara tjej i sexiga feminina kläder och låta män använda mej som flicka.

    Ja jag måste väl vara pK och säga att jag är bi. Men saken har jag insett att det finns inga fasta gränser mellan bi hetro osv. Och jag klassar mej som hetro då jag klär mej feminint i smyg hemma o vid sex och använder andra män som mina verktyg för att uppfylla en sexlek som jag förtillfället gillar. Jag han inte kyssa, gosa, hålla hand.

    Så skit i vilket etikett du har utan bara fortsätt leka o utforska för det är helt ofarligt.

Svar på tråden är jag bisexuell