Ångrar att jag gjorde slut
Vad ska man säga, gjorde slut med min flickvän för 4 månader sen och jag kan inte sluta tänka på henne.
Vi träffades strax efter jag skilt mig. Var tillsammans i nästan 3 år.
Det som hände var att jag kände mig instängd, osäker på mina känslor, osäker på förhållandet, kändes som förhållandet inte ledde nånvart.
Jag har under dessa månader hunnit reflektera/landa efter min skilsmässa, jag hann aldrig med mig själv efter den, sprang för snabbt in i nåt nytt.
Men hon finns hela tiden med mig under dessa månader, tänker på henne konstant. Ångrar nåt fruktansvärt att jag gjorde slut.
Vårt förhållande var inte dåligt, aldrig bråk, hade kul tillsammans, fantastiskt sex. Jag var dålig på att bjuda in henne när jag gjorde saker med barnen, vilket ledde till att hon blev osäker kring att jag har barn.
Att vi gjorde slut berodde helt på mig och hur jag kännde. Jag saknar inte bara närheten utan saknar henne som person, alla våra samtal, framtiden vi pratat om. Jag vill ha henne i mitt liv tills vi blir gamla.
Ska jag kontakta henne? Säga vad jag känner så får hon ta ställning till vad hon vill?
Eller ska jag bara acceptera mitt livs misstag.
Vi har inte haft nån kontakt sen jag gjorde slut.