• Anzil

    Hur vanligt är det att man säger personens namn som man gillar väldigt mycket i sömnen vid fysiskt beröring?

    Hej!

    Vid vissa filmer så brukar den halvsovande/sovande karaktären säga den människans namn vid sovande tillstånd vid fysiskt beröring, oavsett om det är den människan han/hon gillar eller inte som rör honom, så säger denne personen som han/hon gillar väldigt mycket dennes namn.

    Jag undrar om sådant egentligen sker i verkligheten och hur vanligt det är.

  • Svar på tråden Hur vanligt är det att man säger personens namn som man gillar väldigt mycket i sömnen vid fysiskt beröring?
  • Aniiee

    Tror inte det finns någon orskning på det så jag vet inte hur vanligt/ovanligt det är. Tippar dock på att det i princip aldrig händer på riktigt.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Amla07

    Aldrig hänt någon av mina kärlekar, och då inkluderar jag tre långa relationer (över 6 år per relation). Film är bara film. Min sambo pratar väldigt ofta i sömnen, aldrig romantiskt utan verkar oftast vara drömmar som är stressande på något sätt.

Svar på tråden Hur vanligt är det att man säger personens namn som man gillar väldigt mycket i sömnen vid fysiskt beröring?