• Anonym (Visseerligen kanske det beror på hur mannen använder den)

    Hur stor måste penisen vara för att den skall vara skönt?

    Jag har läst många gånger att det beror på hur killen använder sin penis, men ändå bör nog storleken spela en vis roll tänker jag?

    Är 10 cm någonting som ändå kan kännas skönt att få i sig, därefter kan jag köpa att allt beror på hur penisen använts. Men själva storleken på ca tio cm, är det godkänt med att det skall kännas skönt?

    Min penis är liten vid slak tillstånd, så jag kan tänka mig att det kanske inte är så sexigt att se på den när man är fullkomligt naken.

  • Svar på tråden Hur stor måste penisen vara för att den skall vara skönt?
  • Anonym (Omkretsen)

    Jag tycker att längden spelar mindre roll. Däremot vill jag inte ha för smal. Slaka penisar är inte sexigt oavsett storlek. Erigerade däremot är sexigt, för det är sexigt när någon tänder på mig. 

  • Anonym (Lilac)

    Självklart spelar storleken en roll. En ganska stor roll, tycker jag. Den får alltså inte vara för stor, för då gör det bara ont. Ca 18×16 är okej för mig, som min sambo har. Absolut inte större. Mindre funkar fint också.

  • Anonym (H)

    En slak penis är aldrig fin oavsett storlek, så att din slaka skulle vara mindre fin än någon annans behöver du inte oroa dig för.

    Visst, mycket spelar roll hur man använder den vid sex, men en för smal och kort ger ändå inte mycket njutning för mig oavsett hur mycket jag kniper.

    14 cm är kanske det minsta som funkar för mig.

  • Anonym (Visseerligen kanske det beror på hur mannen använder den)
    Anonym (Omkretsen) skrev 2019-05-14 11:25:52 följande:

    Jag tycker att längden spelar mindre roll. Däremot vill jag inte ha för smal. Slaka penisar är inte sexigt oavsett storlek. Erigerade däremot är sexigt, för det är sexigt när någon tänder på mig. 


    Anonym (H) skrev 2019-05-14 12:00:36 följande:

    En slak penis är aldrig fin oavsett storlek, så att din slaka skulle vara mindre fin än någon annans behöver du inte oroa dig för.

    Visst, mycket spelar roll hur man använder den vid sex, men en för smal och kort ger ändå inte mycket njutning för mig oavsett hur mycket jag kniper.

    14 cm är kanske det minsta som funkar för mig.


    Jag har tio cm och den blir lite normal tjock. Jag vet inte vad som skulle upplevas som smal, men jag upplever min rätt tjock ändå.

    Jag blev glad för de svar jag fått här. Kändes väldigt avslappnad, tack :)

  • Anonym (K)

    10 cm är i minsta laget. Möjligen ok om den i alla fall är grov. Det är definitivt där någonstans gränsen går. Minst 12 skulle jag nog ska annars. Och högst 18.

  • Anonym (Särbon)

    Min särbo har 8 cm och kommer inte förbi muskeln om han inte är riktigt styv. I vissa fall kan han komma precis förbi i missionären.

    Rida blir gnidrid

    Bakifrån får jag stå dubbelvikt.

    Men han har en grov kuk , bra tunga och skickliga händer.

    Bättre att suga en man med kort än med lång

  • Anonym (Emma)

    Minsta jag varit med var 10 cm lång och typ 10 cm runt om, det var bästa sexet jag någonsin haft. Vet inte hur mycket mindre som hade funkat alldeles utmärkt.

  • Anonym (err)

    Alla har inte direkt känsel i hela vaginan, finns andra punkter.


     


    Min vagina är väl ca 9 så skulle inte ha något problem med den storleken.

  • Anonym (Visseerligen kanske det beror på hur mannen använder den)
    Anonym (Särbon) skrev 2019-05-15 19:06:38 följande:

    Bakifrån får jag stå dubbelvikt.


    Hur menar du att du får stå dubbelvikt bakifrån?

    Hur kan en sådan position se ut?
  • Anonym (Särbon)
    Anonym (Visseerligen kanske det beror på hur mannen använder den) skrev 2019-05-16 08:18:52 följande:

    Hur menar du att du får stå dubbelvikt bakifrån?

    Hur kan en sådan position se ut?


    Att jag står med raka med , lätt särade och böjer mig fram så jag har händerna i golvet men fortfarande raka ben.
Svar på tråden Hur stor måste penisen vara för att den skall vara skönt?