Anställningstopp på Samhall
Ni som arbetstränar på samhall vet väl om att det just nu är anställningstopp iaf i min stad.Ni kommer bara bli utnyttjade.Just saying.
Ni som arbetstränar på samhall vet väl om att det just nu är anställningstopp iaf i min stad.Ni kommer bara bli utnyttjade.Just saying.
Ok, jag trodde att de skulle anställa fler.
Har jobbat på Samhall och det gör jag inte igen.
Människor mår dåligt och det skapar odräglig arbetsmiljö.
Inte konstigt om människor blir sjuka.
Så de får inte ett hum om hur de funkar på arbete och vad de klarar av?
När jag jobbade där och det är inte så länge sedan så tänkte de inte så mycket på mina fysiska hinder. Jag skulle bara ut i arbete och det saknades folk.
Så de får inte ett hum om hur de funkar på arbete och vad de klarar av?
När jag jobbade där och det är inte så länge sedan så tänkte de inte så mycket på mina fysiska hinder. Jag skulle bara ut i arbete och det saknades folk.
Det var dock inget svar på min fråga?
Överseende för deras fysiska hinder ska de stå
Samhall är inte en arbetsgivare som det har varit.
Nu måste man nästan vara frisk för att Klara av stressen.
Många mår dåligt och tror heller inte att man får ett annat jobb och man blir kvar på en sjuk arbetsplats. Man får inte vad jag vet en jättelön och skulle hellre gå på praktikplats med FK som inkomst, men då med en friskare miljö och som får mig att växa och därmed större chans att komma in på ett "vanligt" jobb.
Samhall är inte en arbetsgivare som det har varit.
Nu måste man nästan vara frisk för att Klara av stressen.
Många mår dåligt och tror heller inte att man får ett annat jobb och man blir kvar på en sjuk arbetsplats. Man får inte vad jag vet en jättelön och skulle hellre gå på praktikplats med FK som inkomst, men då med en friskare miljö och som får mig att växa och därmed större chans att komma in på ett "vanligt" jobb.
Jag jobbade nyligen på Samhalls personalfest. Jäklar vad påkostat det var. Champagne med tilltugg och mingel, efter det en 7 rätters meny (oxfilé m.m såklart och dyra viner). Sedan liveband, dans och drinkar.
Där vill jag jobba!
Alltså i ledningen. De kom från hela landet och bodde flott på hotell några dagar.
Jag jobbade nyligen på Samhalls personalfest. Jäklar vad påkostat det var. Champagne med tilltugg och mingel, efter det en 7 rätters meny (oxfilé m.m såklart och dyra viner). Sedan liveband, dans och drinkar.
Där vill jag jobba!
Alltså i ledningen. De kom från hela landet och bodde flott på hotell några dagar.
Ja, det stämmer, de är numera ett bemanningsföretag.
Frågan för vems nytta har det blivit så?
Är det pengar som lockar?
Men fungerar det i praktiken med människor med olika diagnoser?
Människor med tex Autism grejar inte att flytta runt.
Ja, det stämmer, de är numera ett bemanningsföretag.
Frågan för vems nytta har det blivit så?
Är det pengar som lockar?
Men fungerar det i praktiken med människor med olika diagnoser?
Människor med tex Autism grejar inte att flytta runt.
Men det är det som är den vinnande konceptet.????
Skoja bara. Kunde inte låta bli.
Hahaha.Du tänkte reta upp mig men nu fick jag mig ett gott skratt.De tur att vi har clowner som du som kan sätta guldkant i tillvaron.