• Tihi

Tips om bra solskydd?

Jag letar efter bra och icke-kladdiga solskydd både för kroppen och ansiktet med minst 20 spf. Helst parfymfria och om dom inte är det så måste dom dofta gott. Gärna fysiskt solskydd som titanium dioxid också. Gillar överlag apotekets produkter. Många krav, jag vet. Oskyldig Det finns så många att välja på så det vore en hjälp på vägen om någon kan rekommendera någon bra så att jag slipper köpa 10 olika krämer.

• Svar på tråden Tips om bra solskydd?
  • Anonym (samma)

undrar precis samma sak. Så bra att det dök upp en sån här tråd! Följer tråden

• Tihi
    Anonym (samma) skrev 2019-05-16 16:51:40 följande:
    undrar precis samma sak. Så bra att det dök upp en sån här tråd! Följer tråden
    Visst var det bra att vi fick så många svar? Tungan ute
  • Geminis

Evy gillar många. Kladdfritt mousse. Själv får jag tyvärr utslag av den vilket är synd för egen del. Finns för både kropp/ansikte.

Hawaiian Tropic har en spray som är helt kladdfri till ett lägre pris (denna ej för ansiktet).

Exuviance Sheer refining fluid för ansiktet är jag toppennöjd med

• Tihi
    Geminis skrev 2019-05-18 00:31:18 följande:
    Evy gillar många. Kladdfritt mousse. Själv får jag tyvärr utslag av den vilket är synd för egen del. Finns för både kropp/ansikte.

Hawaiian Tropic har en spray som är helt kladdfri till ett lägre pris (denna ej för ansiktet).

Exuviance Sheer refining fluid för ansiktet är jag toppennöjd med smile1.gif

• Anonym (.)

Filorga eller lancome. Luktar fräscht och känns inte kladdiga.

• Aniiee

Kläder. Hatt. Tak. Var inte ute när solen är som starkast om det inte är nödvändigt (ladda ner den där appen som jag glömt vad den heter....).

I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Tips om bra solskydd?