• Genius2

    Jag vet varför vi existerar och vad som sker när man dör

    Hej,

    Jag vet varför vi existerar och vad som sker när vi dör.

    Hur känns det att jag vet det o inte du? Är du avis på mig?

  • Svar på tråden Jag vet varför vi existerar och vad som sker när man dör
  • Genius2
    Trent skrev 2019-05-17 00:18:23 följande:

    Om du visste skulle du inte skriva en tråd om det på Familjeliv.


    Jo för det är precis vad jag gjorde.
  • Genius2
    Trent skrev 2019-05-17 00:18:23 följande:

    Om du visste skulle du inte skriva en tråd om det på Familjeliv.


    För att det berör oss alla
  • Pentra

    Inte det minsta! Varför skulle jag vara avis på att fler än jag själv som vet detta? Det är ju faktiskt bara bra ju fler som känner till dessa ting. Men, bara genom att du ställer, och framställer, frågan som du gör påvisar att du tyvärr missat mycket annat gällande vad som är av vikt i livet..., vilket det gör mig något uppgiven... *suck* ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Genius2
    Pentra skrev 2019-05-17 00:44:29 följande:

    Inte det minsta! Varför skulle jag vara avis på att fler än jag själv som vet detta? Det är ju faktiskt bara bra ju fler som känner till dessa ting. Men, bara genom att du ställer, och framställer, frågan som du gör påvisar att du tyvärr missat mycket annat gällande vad som är av vikt i livet..., vilket det gör mig något uppgiven... *suck* ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Pff, "missat mycket" jag har missat en revolver att skjuta mig själv i skallen med .
  • Långbenopluto
    Pentra skrev 2019-05-17 00:44:29 följande:
    Inte det minsta! Varför skulle jag vara avis på att fler än jag själv som vet detta? Det är ju faktiskt bara bra ju fler som känner till dessa ting. Men, bara genom att du ställer, och framställer, frågan som du gör påvisar att du tyvärr missat mycket annat gällande vad som är av vikt i livet..., vilket det gör mig något uppgiven... *suck* ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Tummen upp på det svaret, jag håller med!
Svar på tråden Jag vet varför vi existerar och vad som sker när man dör