• malinz

Missfall?

Hej!

Jag och min man hade sex ons kväll. Inatt (när jag jobbade natt) Tors-fred började jag blöda, helt igenom ett trosskydd sedan som mindre mens, slamsor och inga klumpar. Ingen smärta. På förmiddagen avtog det. Troligen missfall?

• Svar på tråden Missfall?
  • eemeliee

Du får ett klassiskt svar av mig, omöjligt att säga. Väntar mitt andra barn, är i v 13 nu. Blödde mig genom första graviditeten och som det verkar blir det samma denna gång. Har haft större blödningar med klumpar utan att det varit missfall. Så det kan gå bra ändå. Du får ringa och be om en koll. <3

• närkommertrean

Började du blöda 1-2 dagar efter ni hade sex? Då har du ju inte ens hunnit bli gravid så det går inte att prata om mf. Eller menar du att blödningen kom lite mer än en vecka efter ni hade haft sex? Vet du när du hade äl?

• malinz

Alltså är i cirka v 8-9!

Började blöda ikväll igen. Tog dock ett grav test som visade gravid 3+ men kan väl vara hormoner fortfarande.

• MissTess78

När jag väntade mitt första barn, som nu är 3år, så var det så i princip hela graviditeten. Blödning efter sex. Och... blödning efter äh.. orgasm!? Typ guds straff och händerna på täcket för man blir ju helt paralyserad av blodet.

Är nu i v 8 med nr 2 och here we go again, lite blod här, panik berg o dalbana o spring på toa o googlehysteri ,my god... Långa dygn till vul om en vecka :(

• malinz

[quote=79634551][quote-nick]MissTess78 skrev 2019-05-19 07:43:05 följande:[/quote-nick]

När jag väntade mitt första barn, som nu är 3år, så var det så i princip hela graviditeten. Blödning efter sex. Och... blödning efter äh.. orgasm!? Typ guds straff och händerna på täcket för man blir ju helt paralyserad av blodet.

Är nu i v 8 med nr 2 och here we go again, lite blod här, panik berg o dalbana o spring på toa o googlehysteri ,my god... Långa dygn till vul om en vecka :(

Ok!! Hur långt efter sex började du blöda ?

Svar på tråden Missfall?