• Anonym (Yngre)

    Ni kvinnor som har yngre kk

    Ni kvinnor som har yngre kk, hur funkar det för er? Några uppenbara problem som brukar dyka upp? Har alltid varit attraherad av äldre (10-15 år äldre) men vet inte om de bara är i fantasin som det är attraktivt då jag aldrig träffat någon. Man kan säga att jag inte riktigt vågat ta steget men känner ibland att det finns en viss spänning mellan mig och vissa äldre kvinnor. Kanske bara är jag som misstolkar.

    Var har ni träffats och har de varit lika upphetsande och tillfredställande som ni föreställt er att vara med en yngre?

    Har de funkat bra att ha en kk relation med någon som är såpass mycket yngre?

  • Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk
  • Anonym (inga problem)

    Jag har haft några kk som varit ca 10-15 år yngre än mig och för mig har det aldrig varit några problem. Har inte ens tänkt så mycket på hur stor skillnad det är, så länge man har kul ihop och tänder på varandra så är det väl bara att köra.

    Klart det har varit upphetsande och tillfredställande annars hade vi ju inte blivit kk's haha. Men har såklart träffat på yngre killar som inte har varit så tillfredställande också, men det finns det ju i alla åldrar.

    Dom som blivit mina kk's har jag träffat på nätet men har även träffat yngre killar på krogen. För mig känns det lättare att träffa yngre på nätet eftersom man då oftast vet vilka åldrar dom tycker är ok. Irl vill jag inte ragga för hårt på nån som jag vet är mycket yngre för jag vill inte känna mig som dom där sliskiga 40+ som jag själv ogillade när jag va 25.

  • Anonym (Yngre)

    Tack för svaret!

    Har det varit via dejtingappar eller rena kontaktsidor för sex?

    Har du själv blivit raggad på av yngre killar på krogen eller är det du som får ta initiativ?

    Tycker det är spännande med hela grejen men vet att det kan vara lite tabu och jag vill inte att som du skrev, få henne att känna sig som en sliskig 40+.

  • Marie7

    Hej!

    Jag har haft flera yngre kks de senaste åren. De flesta bra. Det som kan vara svårt är just att man är i olika ålder. Att man är i olika faser i livet. De jag träffat är runt 25 års åldern. Mitt i jobb, mkt med kompisar och uteliv. Sexet är oftast topp, men själva samvaron brukar inte existera. Finns säkert kk relationer där även den funkar trots åldersskillnaden, men jag har inte stött på den.

  • Anonym (Yngre)
    Marie7 skrev 2019-05-21 09:30:00 följande:

    Hej!

    Jag har haft flera yngre kks de senaste åren. De flesta bra. Det som kan vara svårt är just att man är i olika ålder. Att man är i olika faser i livet. De jag träffat är runt 25 års åldern. Mitt i jobb, mkt med kompisar och uteliv. Sexet är oftast topp, men själva samvaron brukar inte existera. Finns säkert kk relationer där även den funkar trots åldersskillnaden, men jag har inte stött på den.


    Okej, är det dom saker du nämnde som gjort att kk relationen tagit slut? Hur har du träffat din kks?
  • Anonym (Q45)

    Jag har haft ett några olika älskare som har varit betydligt yngre än jag och just nu är min älskare ca 20 år yngre.
    I de flesta fall har det fungerat mycket bra, kanske tack vare att jag är kräsen och väljer med omsorg?
    Problemen med att man är i olika livssituationer och har olika erfarenhet, så som beskrivits ovan, har hittills alltid gått bra att hantera, kanske mest genom att jag förstår, är överseende och hellre försöker uppskatta olikheterna. Jag föredrar att ha en yngre älskare och då får jag självfallet ta det onda med det goda. 

    När jag har valt att vara med en yngre älskare så beror det på att jag söker just de egenskaper som jag tror finns hos yngre män. Tex större sexuellt intresse (är kåtare), ser mig som en milf och tänder på mig, har stor förmåga och lust att utvecklas och lära sig saker. Många yngre män får för tidig utlösning men i stället är de genast redo för att älska igen och igen, vilket jag gillar.

    Vår relation har fokuserat mest på sex och mindre på relation i övrigt. Visst har det också lett fram till ömsesidiga känslor och förälskelse men jag är lyckligt gift så jag har alltid sett till att hålla djupare kärlek utanför en sådan relation. Då har jag hellre valt att avbryta.

    Mina älskare har jag hittills träffat IRL, t ex på krogen, genom jobbet, eller andra "vardagliga" situationer. Men jag är också öppen för att prova nätdejting.
    Blickar och uppmärksamhet är viktigt och kan aldrig underskattas. Se till att du kommer i samtal med kvinnan och om du känner att ni kommit så långt att det bara finns minsta lilla tecken på öppning så var inte rädd att ge en komplimang och om den faller i god jord så våga berätta att du skulle föredra en mogen kvinna framför tjejerna i din egen ålder eller berätta att din högsta dröm är att få vara med en mogen kvinna.
    Jag tror att nästan alla kvinnor tycker om att få uppskattning och gillar att någon flirtar lite med dem.
    Vad är det värsta som kan hända? Att hon avböjer din invit? Skulle det vara så farligt eller skulle det vara värt risken? Sannolikt måste du våga försöka mer än en gång för att så småningom lyckas.
    Men i mitt fall så är det nog oftast jag som tagit initiativet.

  • Marie7

    Oftast vid Tinder. Mest varit de som tröttnat. Ibland har de kommit tbx och man fortsätter som vanligt. Smällar man tyvärr får leva med fast de ibland är jobbiga. Är inte ute på krogen så ofta, men när jag var "raggade" jag aldrig på yngre.

  • Marie7

    Till Anonym (Q45) hur fungerar dina relationer i helhet? Du väljer med omsorg vilket jag oxå gör, men vore kul att höra mer. Är ju lite tabu fortfarande det här med ung man äldre kvinna.

  • Anonym (Yngre)
    Anonym (Q45) skrev 2019-05-21 10:29:21 följande:

    Jag har haft ett några olika älskare som har varit betydligt yngre än jag och just nu är min älskare ca 20 år yngre.

    I de flesta fall har det fungerat mycket bra, kanske tack vare att jag är kräsen och väljer med omsorg?

    Problemen med att man är i olika livssituationer och har olika erfarenhet, så som beskrivits ovan, har hittills alltid gått bra att hantera, kanske mest genom att jag förstår, är överseende och hellre försöker uppskatta olikheterna. Jag föredrar att ha en yngre älskare och då får jag självfallet ta det onda med det goda. 

    När jag har valt att vara med en yngre älskare så beror det på att jag söker just de egenskaper som jag tror finns hos yngre män. Tex större sexuellt intresse (är kåtare), ser mig som en milf och tänder på mig, har stor förmåga och lust att utvecklas och lära sig saker. Många yngre män får för tidig utlösning men i stället är de genast redo för att älska igen och igen, vilket jag gillar.

    Vår relation har fokuserat mest på sex och mindre på relation i övrigt. Visst har det också lett fram till ömsesidiga känslor och förälskelse men jag är lyckligt gift så jag har alltid sett till att hålla djupare kärlek utanför en sådan relation. Då har jag hellre valt att avbryta.

    Mina älskare har jag hittills träffat IRL, t ex på krogen, genom jobbet, eller andra "vardagliga" situationer. Men jag är också öppen för att prova nätdejting.

    Blickar och uppmärksamhet är viktigt och kan aldrig underskattas. Se till att du kommer i samtal med kvinnan och om du känner att ni kommit så långt att det bara finns minsta lilla tecken på öppning så var inte rädd att ge en komplimang och om den faller i god jord så våga berätta att du skulle föredra en mogen kvinna framför tjejerna i din egen ålder eller berätta att din högsta dröm är att få vara med en mogen kvinna.

    Jag tror att nästan alla kvinnor tycker om att få uppskattning och gillar att någon flirtar lite med dem.

    Vad är det värsta som kan hända? Att hon avböjer din invit? Skulle det vara så farligt eller skulle det vara värt risken? Sannolikt måste du våga försöka mer än en gång för att så småningom lyckas.

    Men i mitt fall så är det nog oftast jag som tagit initiativet.


    Tack för ett välskrivet inlägg och att du delar med dig, det uppskattas.

    Jag vet inte hur det är för äldre män och sexlust men jag är 27 och känner inte att den avtagit något än.

    Hur tycker du själva sexet skiljer sig från när du är med någon jämnårig? Mer passion, lättare att leva ut fantasier eller helt enkelt att det är mer sex?

    Vet inte riktigt vad som har hindrat mig. Får ganska ofta komplimanger för mitt utseende även av lite äldre kvinnor.

    Jag är nog lite osäker, rädd för vad som förväntas av mig. Det är nog just det att kvinnan är äldre med betydligt mer erfarenhet som skrämmer och samtidigt gör det så hett. Jag känner mig ganska liten i min känslor kring mig sjäkv trots att jag är ganska lång och tränad.

    Skulle garanterat vara värt risken, har nog vara fastnat lite i tankarna kring det och så har det helt enkelt inte blivit att jag tagit steget.
  • Anonym (Yngre)
    Marie7 skrev 2019-05-21 10:57:38 följande:

    Oftast vid Tinder. Mest varit de som tröttnat. Ibland har de kommit tbx och man fortsätter som vanligt. Smällar man tyvärr får leva med fast de ibland är jobbiga. Är inte ute på krogen så ofta, men när jag var "raggade" jag aldrig på yngre.


    Okej, har det varit klart från början när ni skriver att det endast handlar om sex eller har du varit öppen för att det får bli som det blir? Ja det är nog så.

    Hur hade du tagit det om en betydligt yngre kommit fram till dig och flirtat?
  • Marie7

    Våga leva ut! Är det en schyst kvinna lär hon dig. Vi vet vad vi vill ha och tycker om. Vågar visa och ta för oss. Inte oroliga för hur brösten ser ut när vi ligger ner etc. Min senaste kk var blyg i början, men sen blev han trygg med mig. Jag fick ofta ta kommandot dock vilket jag tror han tände på.

Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk