• Anonym (Manny)

    Älskarinnan pajade vårt sexliv

    Vårt sexliv var i botten, min fru ville sällan oftare än någon gång i veckan, så jag skaffade en älskarinna för en period. Jag upptäckte att det påverkade min frus och mitt sexliv, jag slutade tända på min fru helt och hållet och kunde bara ha sex med henne om jag blundande och föreställde mig att jag hade sex med min älskarinna. Jag bröt därför med älskarinnan. Nu har det gått en månad men jag kan fortfarande bara tänka på älskarinnan. Det är tankarna på älskarinnan som gör mig kåt, aldrig min fru.

    Visst, jag förtjänar detta. Men hur gör jag nu? Jag är absolut inte kär i min fd älskarinna, det var bara rent sexuellt. Jag vill inte ha henne på något annat sätt än i sängen.

  • Svar på tråden Älskarinnan pajade vårt sexliv
  • Anonym (J)

    Du berättar åt din fru och tar ansvar för det du gjort. Du förtjänar inte din fru.

  • Anonym (för)
    Anonym (Manny) skrev 2019-05-24 12:39:59 följande:

    Vårt sexliv var i botten, min fru ville sällan oftare än någon gång i veckan, så jag skaffade en älskarinna för en period. Jag upptäckte att det påverkade min frus och mitt sexliv, jag slutade tända på min fru helt och hållet och kunde bara ha sex med henne om jag blundande och föreställde mig att jag hade sex med min älskarinna. Jag bröt därför med älskarinnan. Nu har det gått en månad men jag kan fortfarande bara tänka på älskarinnan. Det är tankarna på älskarinnan som gör mig kåt, aldrig min fru.

    Visst, jag förtjänar detta. Men hur gör jag nu? Jag är absolut inte kär i min fd älskarinna, det var bara rent sexuellt. Jag vill inte ha henne på något annat sätt än i sängen.


    Förmodligen är din fru lika lite kåt på dig som du är på henne. Kanske du ska unna henne en älskare så hon får känna lite äkta attraktion och härligt sex hon också?
  • Anonym (Mistress)

    Hur tänkte du när du inledde relationen med älskarinnan? Själva poängen är ju att ha mer/bättre sex med henne än med frun. Så det är ju inte konstigt att du refererar till det sexet när det är plain vardagssex med frun. Fegt av dig att avsluta bara så där och nu saknar du älskarinnan. Sen vill jag bara påpeka att det är du och inte älskarinnan som pajade sexlivet! Skyll inte ifrån dig!

  • Anonym (Manny)
    Anonym (Mistress) skrev 2019-05-24 14:17:01 följande:

    Hur tänkte du när du inledde relationen med älskarinnan? Själva poängen är ju att ha mer/bättre sex med henne än med frun. Så det är ju inte konstigt att du refererar till det sexet när det är plain vardagssex med frun. Fegt av dig att avsluta bara så där och nu saknar du älskarinnan. Sen vill jag bara påpeka att det är du och inte älskarinnan som pajade sexlivet! Skyll inte ifrån dig!


    Jag försökte bara göra det rätta... kände att älskarinnan fick för mycket plats i mina tankar och det var aldrig min avsikt att förstöra lusten till min fru. Den fanns ju där innan älskarinnan! Jag försöker inte skylla ifrån mig - blev så när jag skulle skriva rubriken bara. Egentligen har min fru vackrare kropp än älskarinnan, men det var något sjukt sexigt över henne som gör att jag inte kan släppa henne mentalt.
  • Anonym (Manny)
    Anonym (J) skrev 2019-05-24 12:50:55 följande:

    Du berättar åt din fru och tar ansvar för det du gjort. Du förtjänar inte din fru.


    Kanske inte men jag älskar henne och ångrar det jag gjort.
  • Anonym (Manny)
    Anonym (för) skrev 2019-05-24 12:55:34 följande:

    Förmodligen är din fru lika lite kåt på dig som du är på henne. Kanske du ska unna henne en älskare så hon får känna lite äkta attraktion och härligt sex hon också?


    Jag har föreslagit både öppet förhållande och swinging men hon säger att hon inte har något intresse av sex längre.
  • Anonym (Bill)
    Anonym (Manny) skrev 2019-05-24 15:26:42 följande:
    Jag har föreslagit både öppet förhållande och swinging men hon säger att hon inte har något intresse av sex längre.
    Men då är det väl bara praktiskt om du inte tänder på henne?

    Du får väl ta upp det där med älskarinna igen? Eller kanske bryta med din fru och försöka hitta en partner som funkar sexuellt med dig?
  • Anonym (Mistress)

    Men vad var avsikten med att skaffa älskarinnan då? Vacker kropp och sexig utstrålning är olika saker. Din fru säger att hon inte är intresserad av sex längre när du gett olika förslag. Ni är ju ansvariga gentemot varandra för ett fungerande sexliv? Frun kan inte neka till ett för dig tillfredsställde sexliv. Kompromiss. Diskutera mer. Vad fattas i äktenskapet.

    Nej det ligger mer bakom här.

    Sen ska du krydda din tillvaro med en älskarinna om

    du behöver det. Hon har ju bevisligen berört dig!

  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (Manny) skrev 2019-05-24 15:25:18 följande:

    Kanske inte men jag älskar henne och ångrar det jag gjort.


    Tycker man om nån gör man inte så. Du må ju åtminstone bara ärlig mot henne.
Svar på tråden Älskarinnan pajade vårt sexliv