• Anonym (Hur rättfärdiga?)

    Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..

    Varför finns det män, som är i förhållanden, som inte tycker att köpa en kvinna för att få sexuell tillfredsställelse är lika med otrohet? Som åker på ex en weekendresa med kompisar, just för att besöka strippklubbar och massageställen, men naturligtvis, ändå, ljuger för sin partner om vad som verkligen hänt på resan?

    Och när kvinnan ifrågasätter, förstår vad som hänt, ändå har mage att undra varför kvinnan inte vill ha sex längre?

  • Svar på tråden Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..
  • Anonym (Göran)
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-05-26 04:13:17 följande:

    Varför finns det män, som är i förhållanden, som inte tycker att köpa en kvinna för att få sexuell tillfredsställelse är lika med otrohet? Som åker på ex en weekendresa med kompisar, just för att besöka strippklubbar och massageställen, men naturligtvis, ändå, ljuger för sin partner om vad som verkligen hänt på resan?

    Och när kvinnan ifrågasätter, förstår vad som hänt, ändå har mage att undra varför kvinnan inte vill ha sex längre?


    Jag känner flera gifta män som besöker strippklubbar och massageställen men som inte berättar det för frun. Många av deras förklaring är att frun har man barn med och hororna har man sex med. Se det om en komplimang! Skrattande
  • Anonym (X)
    Anonym (Göran) skrev 2019-05-27 14:46:49 följande:

    Jag känner flera gifta män som besöker strippklubbar och massageställen men som inte berättar det för frun. Många av deras förklaring är att frun har man barn med och hororna har man sex med. Se det om en komplimang! 


    Wtf. Det där var inte ens roligt.
  • Bjoer
    Anonym (Göran) skrev 2019-05-27 14:46:49 följande:
    Jag känner flera gifta män som besöker strippklubbar och massageställen men som inte berättar det för frun. Många av deras förklaring är att frun har man barn med och hororna har man sex med. Se det om en komplimang! Skrattande
    Med den synen kan man ju undra hur de fick barnen. Om de nu inte har sex med frun. Troligen brevbärarens barn då.
  • Anonym (Göran)
    Anonym (X) skrev 2019-05-27 15:17:34 följande:
    Wtf. Det där var inte ens roligt.
    Det var inget skämt
  • Anonym (Göran)
    Bjoer skrev 2019-05-27 15:21:26 följande:
    Med den synen kan man ju undra hur de fick barnen. Om de nu inte har sex med frun. Troligen brevbärarens barn då.
    Sex med frun har de sällan längre, men de har förstås haft det när de var unga och kåta. Nu är de mest gamla och tråkiga, enligt deras version.
  • Anonym (Man)

    Hej,

    Allt beror på vad man har kommit överens om i förhållandet. 
    Jag vet par där det är helt ok att se striptease eller få lap dance och då är det inget som helst fel med det då det är inom ramarna för vad det förhållandet satt upp. 

    Sen vet jag par där det inte är ok och då blir det fel. 

    Så det handlar inte alls om just striptease, lapdance eller något annat i sig. Det går inte att säga om det är fel eller rätt. Allt handlar om vad gränserna går i sitt förhållande. 

    Med det sagt så tycker jag det är fel om man går utanför gränserna för sitt eget förhållande oavsett vad det nu må vara. 

    Så kommunikation är a och o. Öppen med vad man gillar och vill testa med sin partner så att man kan sätta upp sina egna gränser och vad som är ok och inte.

  • älskamigmucho

    Med risk för ännu mer hat... ok det är skillnad att va på strippklubb eller få massage o att köpa sex. Har han käpt sex o knullat horor är det mer allvarligtt kab jag förstå men lite stripp? Komigen. Jobbade på en bar i köpenhamn innan. Fan vad männen ville köpa lapdances o sex hela kvällarna. Vi var inte ens en strippklubb. De var fulla o ville bara se ett par bröst och jag erkänner att jag o de andra ibland gav några lite extra. O ibland är det svårt för honom med att inte röra. O män i grupp hetsar varann och jag har sett riktigt sviniga män som jag mest lät kolla lite o sen så fick jag duktigt med pengar. Massage är en sån där grej. Jag har inte jobbat med det men varit med män på det. En speciell som inte skulle ha själv hela tiden o sen se hur hon masserade min framsida o sånt. Alla massager ger sex om man vill men alla vill inte. Har man så arga fruar för man kollat på nån annans kropp o pattar klart som fan man inte kan säga nåt då. Låt honom berätta. Följ med på nåt. Be honom ta för sig av din kropp medan han berättar vad han gjorde med grabbarna etc. Bjud lite på dig. Annars är risken stor att han inte bara får en lapdance framöver

  • Shoegal81
    Anonym (Hur rättfärdiga?) skrev 2019-05-26 04:13:17 följande:

    Varför finns det män, som är i förhållanden, som inte tycker att köpa en kvinna för att få sexuell tillfredsställelse är lika med otrohet? Som åker på ex en weekendresa med kompisar, just för att besöka strippklubbar och massageställen, men naturligtvis, ändå, ljuger för sin partner om vad som verkligen hänt på resan?

    Och när kvinnan ifrågasätter, förstår vad som hänt, ändå har mage att undra varför kvinnan inte vill ha sex längre?


    Jag tänker att du behöver skaffa nytt umgänge. Känner ingen som skulle göra så.
  • Anonym (svin)

    Alltså alla män som varit på företagsresa i Europa med andra män vet att det blir strippklubbar, horor, massage och allt möjligt gött. Det finns en outtalad kod män emellan att oavsett om man är gift har man kul på resorna. 

    Jag tror ärligt talat aldrig jag varit utomlands med kollegor eller kunder utan att åtminstone gå på strippklubb. Köpa horor är kanske mer var tredje gång. 

    Ju högre upp man kommer i ett företag desto vanligare blir det. 

Svar på tråden Strippklubbar, betala för lap dance, "grabbresor"..