• Anonym (Kvinna som undrar)

    Trekant med väninna och hennes man?

    Finns det någon mer kvinna här som är gift eller har partner och haft en trekant utan sin man? Min väninna och hennes man har frågat mig om jag vill ha en trekant med dem (vi är sedan länge tillbaks vänner), och jag är lite nyfiken på idén... Hur har det fungerat för er? 

  • Svar på tråden Trekant med väninna och hennes man?
  • Anonym (Anonym@)
    Daniel890 skrev 2019-05-28 16:07:28 följande:

    Fråga din man?


    Precis.
  • Anonym (Kvinna som undrar)
    Daniel890 skrev 2019-05-28 16:07:28 följande:

    Fråga din man?


    Men min man har ju inte haft en trekant. Läs trådstarten en gång till.
  • Anonym (Kvinna som undrar)
    Nyllet27 skrev 2019-05-28 18:09:24 följande:

    Tror väl dom menar om han är ok med att du har trekant med två andra.


    Jo jag förstår det, men det vart ju inte det jag frågade, så väldigt konstigt att svara på nåt helt annat.
  • Anonym (Anonym@)
    Anonym (Kvinna som undrar) skrev 2019-05-28 18:39:43 följande:
    Jo jag förstår det, men det vart ju inte det jag frågade, så väldigt konstigt att svara på nåt helt annat.
    Det har väl jävligt mycket med saken att göra. Om din man tycker det är ok är det ju bara att köra. Om inte, kanske du kommer att skriva nästa tråd under underrubriken "Skilsmässa/Separation.
    Så även om du inte frågar om det kanske det inte är fel att peka på ev. konsekvenser.
  • Anonym (man)
    Anonym (Kvinna som undrar) skrev 2019-05-28 18:39:43 följande:
    Jo jag förstår det, men det vart ju inte det jag frågade, så väldigt konstigt att svara på nåt helt annat.
    Låter mest som att du gärna vill undvika frågan om din partner är ok med att du har gängsex med andra
  • Pilsner

    Varför inte fråga din make om han också vill vara med?

  • Anonym (Dontbestupid)

    Gör det inte! Speciellt inte med vänner. Det slutar oftast inte bra. Förstör inte vänskapen så. Inte deras förhållande heller. Såg just en olycklig tråd med exakt en sådan konstillation. Intimitet ska man inte leka med.

  • Womanly

    Du ska inte hoppa i säng med väninnan och hennes man. Er vänskap kommer aldrig bli sig lik igen oavsett om det blev bra eller dåligt. Relationen förändras direkt. I trådstarten frågar du om gifta kvinnor och då är det lätt att tolka det som om du är gift. Om du inte vore gift vad har det i så fall med saken om att välja trekant?

    Din man blir ju i högsta grad inblandad.

    Förtroendet mellan din man och dig förstörs.

    Vänskapen med väninnan förstörs. Oavsett.

    Alternativet alla fyra då? Kan du tänka dig att din man sexar med väninnan?

    Nej håll det på fantasinivå. Kommer att sluta i kaos.


    Red-blooded
  • spike

    Nästan exakt samma sak för mig som för TS fast jag är man (gift) . En före detta kollega till mig har ställt samma fråga, om jag vill har trekant med henne o hennes man. När vi jobbade ihop så hade vi en väldigt sexuell stämning mellan oss, pratade väldigt mycket om hennes aktiva sexliv och mitt obefintliga. Hon ville inte göra något när vi jobbade ihop men nu vill hon väldigt mycket. Gör det TS stilla din nyfikenhet det kommer jag att göra...

  • Anonym (man)
    spike skrev 2019-05-30 16:26:05 följande:

    Nästan exakt samma sak för mig som för TS fast jag är man (gift) . En före detta kollega till mig har ställt samma fråga, om jag vill har trekant med henne o hennes man. När vi jobbade ihop så hade vi en väldigt sexuell stämning mellan oss, pratade väldigt mycket om hennes aktiva sexliv och mitt obefintliga. Hon ville inte göra något när vi jobbade ihop men nu vill hon väldigt mycket. Gör det TS stilla din nyfikenhet det kommer jag att göra...


    Är du på riktigt? Så du tycker på allvar att TS ska vara otrogen för att "stilla sin nyfikenhet"?
  • älskamigmucho

    Skulle det vara så himla illa? Det kommer bli skönt o hemligt o allt det. Din man är inte bjuden säg ibte nåt. Men kompensera med nåt han vill ha. Sex med nån annan eller med dig o nån till... om man är otrogen får man ge han man har mer o mer för varje gång. Han kommer älska det också. Jag är för!

  • Anonym (.)

    Jag hade trekant med min väninna o hennes sambo. De hade gjort sådant förut. Det va helt okej men inget för mig. De frågade mig sen om jag var intresserad av att göra det igen men jag sa bara att det va trevligt men att jag inte ville göra om det. Vi är fortfarande väldigt bra vänner 8 År senare och känns aldrig konstigt när vi umgås.

  • Anonym (Kvinna som undrar)
    Anonym (.) skrev 2019-06-06 07:22:22 följande:

    Jag hade trekant med min väninna o hennes sambo. De hade gjort sådant förut. Det va helt okej men inget för mig. De frågade mig sen om jag var intresserad av att göra det igen men jag sa bara att det va trevligt men att jag inte ville göra om det. Vi är fortfarande väldigt bra vänner 8 År senare och känns aldrig konstigt när vi umgås.


    Hade du själv en partner då?
  • Anonym (Blash)

    Jag tycker du ska köra på TS, man lever bara en gång.

    Berätta gärna sen hur det gick.

  • Anonym (Man36)
    Anonym (Kvinna som undrar) skrev 2019-05-28 15:55:05 följande:

    Finns det någon mer kvinna här som är gift eller har partner och haft en trekant utan sin man? Min väninna och hennes man har frågat mig om jag vill ha en trekant med dem (vi är sedan länge tillbaks vänner), och jag är lite nyfiken på idén... Hur har det fungerat för er? 


    Vi har inte haft sex utanför vårt förhållande än. Skulle tjejen få en fråga och hon känner attraktion skulle hon få ligga med ett annat par. Dock inte utan min vetskap för då skulle jag klassa det som otrohet. Att det är ett känt par kan både vara positivt och negativt känner jag. Dels vet man vad man får, vem det är man ligger med så att säga. Men samtidigt kan det kanske förstöra förhållandet mellan vännerna om något skulle gå snett. Ett okänt par kan man bara undgå och man förlorar inte en kär vän.
Svar på tråden Trekant med väninna och hennes man?