• H Moody

    Chat/flirt i "smyg", hur göra?

    Hej glada  
    Lever livets glada som social, trygg och oerhört attraktiv. Sambo och villa, men något saknas. Känner att jag vill in i det lite "förbjudna" och prata med andra tjejer När väl utgång sker så blir det väldigt mycket "flirtande" vid baren mm, men det blir bara ytligt.
    Var vänder man sig för att träffa likasinnade? I samma situation, men som vill ha lite spänning i tillvaron? Nej, tänker inte skaffa Tinder, medlemskap på Victoria Milian eller liknande. För stora risker att röja mig och min egenhet, tänker jag.

    Har otroligt lätt för nya bekantskaper, så handlar inte om något dåligt utseende, osocial eller allmänt blyg. tvärt om, men de få ggr på krogen ger mig inte mycket. Vill hellre använda dator/mobil när lusten faller på, om man kommer i kontakt med rätt person.
    Finns det trådar här på FL? Annars, tips tas varmt emot

    Vet att ni är fler därute.

    Kram

  • Svar på tråden Chat/flirt i "smyg", hur göra?
  • Anonym (man)
    H Moody skrev 2019-05-28 16:30:25 följande:

    Hej glada  
    Lever livets glada som social, trygg och oerhört attraktiv. Sambo och villa, men något saknas. Känner att jag vill in i det lite "förbjudna" och prata med andra tjejer När väl utgång sker så blir det väldigt mycket "flirtande" vid baren mm, men det blir bara ytligt.
    Var vänder man sig för att träffa likasinnade? I samma situation, men som vill ha lite spänning i tillvaron? Nej, tänker inte skaffa Tinder, medlemskap på Victoria Milian eller liknande. För stora risker att röja mig och min egenhet, tänker jag.

    Har otroligt lätt för nya bekantskaper, så handlar inte om något dåligt utseende, osocial eller allmänt blyg. tvärt om, men de få ggr på krogen ger mig inte mycket. Vill hellre använda dator/mobil när lusten faller på, om man kommer i kontakt med rätt person.
    Finns det trådar här på FL? Annars, tips tas varmt emot

    Vet att ni är fler därute.

    Kram


    Fråga din sambo, hon kan säkert ge dig tips
  • H Moody

    Men vad var det exakt du inte förstod i min text, Anonym?

    Trött på folk som trollar tråder överallt på nätet och försöker göra poäng på poänglösa inlägg. Vad är syftet med inlägg? Jag kan verkligen inte förstå det...

  • Anonym (man)
    H Moody skrev 2019-05-28 17:03:19 följande:

    Men vad var det exakt du inte förstod i min text, Anonym?

    Trött på folk som trollar tråder överallt på nätet och försöker göra poäng på poänglösa inlägg. Vad är syftet med inlägg? Jag kan verkligen inte förstå det...


    Haha, snacka om att sålla mygg och svälja kameler.Jag menar du verkar tycka det är ett enorm övertramp att inte förstå din text, men att bedra din fru och barn är däremot helt ok.

     Har du någonsin funderat över att andra kanske är minst lika trötta på människor som du? 
  • baralillatant
    Anonym (man) skrev 2019-05-28 17:09:18 följande:

    Haha, snacka om att sålla mygg och svälja kameler.Jag menar du verkar tycka det är ett enorm övertramp att inte förstå din text, men att bedra din fru och barn är däremot helt ok.

     Har du någonsin funderat över att andra kanske är minst lika trötta på människor som du? 


    This
  • Anonym (Gurka)

    Börja spela de lite större mobilspelen. Wordfeud, Ruzzle, Quizkampen, crossboss etc etc. Där finns bra chattfunktioner och många snackar med varandra. Hitta random spelare och rätt snart hittar du folk som hänger på dina tankar och vill chatta i det förbjudna.

  • Anonym (Balq)
    Anonym (man) skrev 2019-05-28 16:34:56 följande:

    Fråga din sambo, hon kan säkert ge dig tips


    Haha... +1 på den.
  • H Moody
    baralillatant skrev 2019-05-28 17:13:00 följande:
    This
    Mr Anonym, vem har pratat om att "bedra" och vem har pratat om fru? Är inte gift, om det nu förändrar något, för Mr moral.

    För min del finns ingen korrelation mellan att "flirta" och bedra, eller för den sakens skull, vara otrogen. Är ett väldigt stort steg från flirtande och pratande, vilket faktiskt kan göra många människor till bättre makar. Andra som förstår en på ett annat sätt.

    Oavsett vad du försöker insinuera så anser jag detta vara ett öppet forum, där alla märkliga ting lyfts ur sina sammanhang. Varför inte bara läsa vidare och inte lägga värdering i denna tråd? Varför lägga energi på något du anser vara fel?
  • Anonym (man)
    H Moody skrev 2019-05-28 18:08:06 följande:
    Mr Anonym, vem har pratat om att "bedra" och vem har pratat om fru? Är inte gift, om det nu förändrar något, för Mr moral.

    För min del finns ingen korrelation mellan att "flirta" och bedra, eller för den sakens skull, vara otrogen. Är ett väldigt stort steg från flirtande och pratande, vilket faktiskt kan göra många människor till bättre makar. Andra som förstår en på ett annat sätt.

    Oavsett vad du försöker insinuera så anser jag detta vara ett öppet forum, där alla märkliga ting lyfts ur sina sammanhang. Varför inte bara läsa vidare och inte lägga värdering i denna tråd? Varför lägga energi på något du anser vara fel?
    Fru, sambo, flickvän, ett svek är det väl likt förbannat?

    Ja det är väl klart att du tycker det är helt ok, men frågan är vad din partner tycker? Du kan väl fråga henne så får du svart på vitt om det är så oskyldigt som du påstår?

    Japp, det är ett öppet forum, dvs det är öppet även för kritik.
  • H Moody
    Anonym (man) skrev 2019-05-28 18:16:02 följande:

    Fru, sambo, flickvän, ett svek är det väl likt förbannat?

    Ja det är väl klart att du tycker det är helt ok, men frågan är vad din partner tycker? Du kan väl fråga henne så får du svart på vitt om det är så oskyldigt som du påstår?

    Japp, det är ett öppet forum, dvs det är öppet även för kritik.


    Wow, där kör du repris på din retorik. Förstår ärligt talat inte vad du gör här och vad du vill uppnå? Har du något att tillföra eller är du enbart ute efter att gå i polemik?
  • Anonym (Uselt)
    H Moody skrev 2019-05-28 18:08:06 följande:

    Mr Anonym, vem har pratat om att "bedra" och vem har pratat om fru? Är inte gift, om det nu förändrar något, för Mr moral.

    För min del finns ingen korrelation mellan att "flirta" och bedra, eller för den sakens skull, vara otrogen. Är ett väldigt stort steg från flirtande och pratande, vilket faktiskt kan göra många människor till bättre makar. Andra som förstår en på ett annat sätt.

    Oavsett vad du försöker insinuera så anser jag detta vara ett öppet forum, där alla märkliga ting lyfts ur sina sammanhang. Varför inte bara läsa vidare och inte lägga värdering i denna tråd? Varför lägga energi på något du anser vara fel?


    Du har pratat om att bedra i och med att det är något "förbjudet" du vill åt, där du inte vill "röja dig". Jag är rätt säker på att korrelationen till otrohet finns där hos din sambo. Många kvinnor tycker känslomässig otrohet är värre än sexuell otrohet.

    Det du vill göra är moraliskt fel, och då bör man inte vara tyst och gå vidare utan att lägga någon värdering i detta.
Svar på tråden Chat/flirt i "smyg", hur göra?